Sir Sara Be-Gairat hai...
Teacher: "Sara sab larkon se baat karti hai"
Batao is sentence mein Sara kya hai??
Pathan Student: Sir Sara Be-Gairat hai...
by Abdul Hannan (few years ago!) / 920 views
Similar Jokes
Boy: main tmare lia asman se taray tor k la skta
hu
girl: ye to aam bat hay. Agr scha lv krte ho to
utility store se cheeni la k dikhao :-P
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dil soch raha tha pyar se ap ko kia kahun khud gharz
kanjos
bewakof
ya pher
pagal,
~
achanak zong walun ki awaz aai sub ke do
by Sabir shah (few years ago!)
Dr. k Band Clinic k agay lambi line thi. 1 sardar bar-bar line me ghusta,log usko pakar k piche phenk datain sardar-Lage raho salo,me b clinic nahi kholunga,
by Pak101.com (few years ago!)
Boss ki wife achana office pahuch gayi. Usne secretary ko boss ke god
me baithe dekh liya. Boss bina ghabraye bola, “Kaan kholkar sun lo. Budget ki
chahe kitni hi kami ho, mein ek chair se kaam nahi chala sakta.
Dusri chair kharidne ka order aaj hi de do”.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : Santa batao ‘M’ for kya hota hai?MSanta : Sir, Mother!
Teacher : Right! Aab batao W for kya hota hai?
Santa kuch sochne lagta hai
Teacher : Santa kya soch rahe ho?
Santa : Sir, mein yeh soch raha tha ki Maa ulti kaise ho gayi?
by Pak101.com (few years ago!)
Docter to sardar:you have brain tumor.
On hearing this
sardar start danceing
dr:why you are danceing
sardar:it proves that i have brain
by Sabir shah (few years ago!)
School Ke Bahar Ek Ladki Ro Rahi Thi, Ladke Ne Jakar Ladki Se Puchha.
Ladka: “Ro Kyun Rahi Hai?”
Ladki: “Marks Kam Aaye”
Ladka: “Kitne Aaye?”
Ladki: “92%”
Ladka: “Khuda Ka Khof Kar Kalmuhi, Itne Mein To 2 Ladke Pass Ho Jate“
by Pak101.com (few years ago!)
Hum ko you pagal banana chor do,
bewaja satana chor do,
tumhari to khushbu bi ajeeb c lagti hai,
plz bartan wale sabun se nahana chor do,
by Sabir shah (few years ago!)
Mohan thand mein buri tarah se kaanp raha tha,
uske bete ne doctor ko phone lagaya aur kaha:
Doctor uncle jaldi se ghar aa jao.
Doctor: Kaya hua?
Beta: Bimari ka pata nahi , per haan papa subhah
se vibration mode per hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan boht Deir se apni Hasin mengetar ko dekh rha tha
LRKI Shrma k Boli,
Kya Dekh rhe ho
khan:
Hum Soch rha tha k agr tm hmara
Ammi hota to hm b KHOBSURAT hota,
by Tanveer Hussain (few years ago!)