Kill one
Bin Laden's son was studing in an American school.
Teacher asked him, " I have 4 apples, how can I
share it among 5 children"
He answerd, "KILL ONE"
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 881 views
Similar Jokes
SANTA comes to school with 1 black and 1 white shoe.
Teacher – Go home and change.
SANTA- sir, ghar me bhi ek black aur white hi hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
(\./)
/.".)"^----;";_
\,,/"( Z ) \
//\\ //\\
8,10 Chitthar Mar Kr Fwd Kar dain.
Naam na Lena. Awaam khud smajhdar he.!!;-
by Abdul Sami (few years ago!)
Pathan Larki Se: I Love You.
Larki: Tameez Se Baat Karo.
Pathan: "Assalam-o-Alaikum"
I Love You Baaji.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan: Bhai sahab 1 kala bulb dena.
Storekeeper: Aap kaley bulb ka kia karainge?
Pathan: Dopaher me soney k liye andhera karna hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A young woman wasn`t feeling well, and asked one her co-workers to recommend a physician.
"I know a great one in the city, but he is very expensive. Five hundred dollars for the first visit, and one hundred dollars for each one after that."
The woman went to the doctor`s office and, trying to save a little money, cheerily announced. "I`m back!"
Not fooled for a second, the doctor quickly examined her and said, "Very good, just continue the treatment I prescribed on your last visit."
by Pak101.com (few years ago!)
ramesh: tum mujhe meri shadi me akela mat chodna. suresh: nahi chodunga main tumhe akela musibat mein kaise chod sakta hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
ik pathan apne kandhe pe tota bitha kr ja raha
tha,
rastey me 1 admi ne rok k pucha
bhae ye konsa janwar hai
tota bola: pathan hai saala
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Larki ka bap larki se: jise tum pasand karti ho us k
pas bangala car jaidad he.
Larki: toba he sub mard 1 jese hote hen wo bhi aap
k bare ma yahi puch raha tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 boy to another:
Yaar tum ne kabhi koi larki phansai hai?
2nd boy!
Yaar larki main ne phansa leni thi pr tum logon ne ye mohalla hi chor diya…! Hahahaha
by Pak101.com (few years ago!)
Agar is sms ko delete kiya to kutta..
Forward kiya to chutiya..
Save kiya to haraami..
Kuch nahi kiya to gandu..
Reply kiya to bharwa..
Ab ker le jo ker sakta hai..
Ghussa huwa to gand phaar dun ga..
Or muskuraya to chod dun ga..
Or agar mujhe dubara fwd kiya to lulli kaat dun ga.
by Mazhar Khan (few years ago!)