Cricket joke
Sehwag ko MAYUR pehnao,
Sachin ko PEPSI pilao,
Dhoni ko BRYLCREEM lagwao,
Ganguly ko Chavnpras khilao,
Dravid mein CASTROL bharwao,
yuvraj ko MALAI MARKE LASSI pilao
Lekin in Models ko cricket mat khilao…
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1017 views
Similar Jokes
Teacher:qatil kise kehte hain?
Pthan:mujhe nai pata.
Techer:agr ap apne ku qatal kar do tu ap kia howe.
Pathan:yateem
by Sabir shah (few years ago!)
Mouse To Elephant:
2 Din K Liye Apni Kameez Dena.
Elephant:
“Ha….Ha….Ha…..
Pehney
Ga Kya ??â€
Mouse:
Nahe,Beti Ki Shadi Hay,
Tent Lagwana Hay..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: Aaj Ka Paper Aasaan Tha Ya Mushkil
Ravi: Padne Me To Aasaan Tha, Par Karne Me Mushkil.
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi me 1 pathan bohut dair tuk
khana kha raha tha,
kisi ne pocha kab tuk khao gay?
...
Pathan:me to khud kha-kha k dukhi hon,
per kia karon card me likha tha Dinner 7 to 10PM.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A bank robber pulls out gun points it at the teller, and says, "Give me all the money or you're geography!" The puzzled teller replies, "Did you mean to say 'or you're history?'" The robber says, "Don't change the subject!"
by Pak101.com (few years ago!)
Bacha:rang gora karne wali cream hai?
Dokandar:g hai.
Bacha:to lagata kiun nai sale me aate jate roz dar jata hon.
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan K Mobile P Raat 2 Baje Phone Aya:
Aap So To Nahi Rahy Thy
Pathan Ghussey Me Bola:
Khabees Ka Bachcha..
Zarori Nahi K
Har Pathan Chowkidaar Ho
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Apni Bimar Murghi Ko Bazar Le gaya Bechne K Liye,
Admi: Iska Sar Neeche Q hy
SArdar:Gaon Ki Hy Isliye Shehar Me Sharma Rhi hy.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: What Is The Cost Of Hair Cut? Barber: Rs 20
Sardar: Then What Is The Cost Of Shaving? Barber: Rs 10
Sardar: Oh! Ok Plz Shave My Head!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Anath Ashram Manager to Bania:
Sethji, aap hamare anath ashram ke liye kya kar
sakte ho ?
Bania: Mein anath ashram mein apne 4 bachhe bhej
sakta hu
by Tanveer Hussain (few years ago!)