Cricket joke

Sehwag ko MAYUR pehnao,
Sachin ko PEPSI pilao,
Dhoni ko BRYLCREEM lagwao,
Ganguly ko Chavnpras khilao,
Dravid mein CASTROL bharwao,
yuvraj ko MALAI MARKE LASSI pilao
Lekin in Models ko cricket mat khilao…

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1017 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Qatil kise kahte hain

Teacher:qatil kise kehte hain?
Pthan:mujhe nai pata.
Techer:agr ap apne ku qatal kar do tu ap kia howe.
Pathan:yateem

by Sabir shah (few years ago!)
2 Din K Liye Apni Kameez Dena.

Mouse To Elephant:
2 Din K Liye Apni Kameez Dena.

Elephant:
“Ha….Ha….Ha…..
Pehney
Ga Kya ??”

Mouse:
Nahe,Beti Ki Shadi Hay,
Tent Lagwana Hay..

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aaj Ka Paper Aasaan Tha

Teacher: Aaj Ka Paper Aasaan Tha Ya Mushkil
Ravi: Padne Me To Aasaan Tha, Par Karne Me Mushkil.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

Shadi me 1 pathan bohut dair tuk

khana kha raha tha,

kisi ne pocha kab tuk khao gay?
...
Pathan:me to khud kha-kha k dukhi hon,

per kia karon card me likha tha Dinner 7 to 10PM.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A bank robber

A bank robber pulls out gun points it at the teller, and says, "Give me all the money or you're geography!" The puzzled teller replies, "Did you mean to say 'or you're history?'" The robber says, "Don't change the subject!"

by Pak101.com (few years ago!)
Rang gora karne wali cream

Bacha:rang gora karne wali cream hai?
Dokandar:g hai.
Bacha:to lagata kiun nai sale me aate jate roz dar jata hon.

by Sabir shah (few years ago!)
Pathan K Mobile P Raat 2 Baje

Pathan K Mobile P Raat 2 Baje Phone Aya:
Aap So To Nahi Rahy Thy

Pathan Ghussey Me Bola:
Khabees Ka Bachcha..
Zarori Nahi K

Har Pathan Chowkidaar Ho

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Apni Bimar Murghi Ko

Sardar Apni Bimar Murghi Ko Bazar Le gaya Bechne K Liye,

Admi: Iska Sar Neeche Q hy

SArdar:Gaon Ki Hy Isliye Shehar Me Sharma Rhi hy.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar in Exam Paper

Sardar: What Is The Cost Of Hair Cut? Barber: Rs 20

Sardar: Then What Is The Cost Of Shaving? Barber: Rs 10

Sardar: Oh! Ok Plz Shave My Head!!!

by Pak101.com (few years ago!)
Anath Ashram Manager

Anath Ashram Manager to Bania:
Sethji, aap hamare anath ashram ke liye kya kar
sakte ho ?
Bania: Mein anath ashram mein apne 4 bachhe bhej
sakta hu

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook