Chor ki biwi ne kaha
Chor ki biwi ne kaha: "ghar me raashan khatam ho gaya ha."
Chor ghussay say bola:
.
.
"Lay aaonga, pehlay dukaane tO band hone do.!
by Mazhar Khan (few years ago!) / 780 views
Similar Jokes
Sardar’s Poetry For Her Lover
Aam Hai K Aam Ka Achar Hai
Kuch B Hai To Mera Pyar Hai
Aur Mereee Is Request Pe Zara Ghaur Karna
Kyunk Propose Kar Raha Tumhein Sardar Hai
by Pak101.com (few years ago!)
1 Ladka cycle pe ja raha tha
Cycle ka tyre bhens k gobar k beech me se guzra
...Qareeb kuch ladkiyan khari thi
Unho ne taliyan baja k kaha Happy Birth Day 2 U
Ladka ruka aur jawab diya khali tali bajane se
kaam
Nhi chale ga,
Cake to khana hi pare ga.....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Sardar enters shop & shouts, "Where's my free gift with this oil?"
Shopkeeper: "Iske saath koi gift nahin hai bhaisaab"
Sardar : "Oye ispe likha hai CHOLESTROL FREE
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Post Master in a post office told to a woman,”You have to put another stamp on this letter as it is too heavy.
The woman replied, “How would an extra stamp make it lighter.”
by Pak101.com (few years ago!)
A RAILWAY JOB INTERVIEW
Officer:Tumhein pata chalay ky 2 train ek hi track pe amny samny se aa rahi hain to tum kya kroge?
Sardar:Me kanta badal donga
Officer:Agar na badal sako?
Sardar:Me Red signal donga
Officer:Light na ho to?
Sardar:Me Red jhanda dikha donga
Officer:Jhanda b na mila to?
Sardar:Me Chotay Bhai ko bula longa
Officer:Kyun?
Sardar: Ohnu train di takkar wekhn da bara shoq ay.”:-D
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher : 1 aisa Sentence Batao Jis Mei Urdu Punjabi English Sab Aati Ho !!!!
.
.
.
.
... .
.
.
Boy : Ishq Di Gali Ich No Entry xD !!
by Pak101.com (few years ago!)
Patient to doctor: aap ki nurse boohat achi hai uss ka hath lagtey hi mein theek hoogaya
Doctor: says janta hoon thapper ki awaaz yahan taka ayi ha.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa- arz kiya hai.
Uske pyar mein meri kismat jaag gyi, Uske pyar
mein meri kismat jaaggyi,
Maine usko itne khat likhe ki woh postman ke saath
bhag gayi..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Oopar aasman hai
Niche sagar hai,
Aur ek bander isse
Shayri samaj kar parh raha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
A management student hugged a girl..
girl surprised: what is this?
Boy replied: direct marketing dear.
*girl slapped the boy*
Boy:what is this?
Girl: customer’s feed back!
by Pak101.com (few years ago!)