Shadi ker lena
Sardar: Agar Operation Se Mujhe Kuch Ho Jaye To
Ussi Doctor Se Shadi Kar Lena
Biwi: Aisay Kyun Keh Rahay Ho?
Sardar: To Kaya Doctor Ko Muaf Kar Doon?
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 932 views
Similar Jokes
Teacher, gul khan tum class mein topi kiun phan kar aay ho
Gul khan, teacher kisi ko pata na chalay kay mery dimag mein kia chal raha hai...=P;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Director: U Should Jump 2 D Swimingpool
Frm 100 Ft Height.
Act: I Don’t Know Swiming.
Sardar Director:
Don’t Wory, Their Is No Water.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Height of HOPE:
Sitting in Examination hall
Holding paper in hand
And saying to yourself
.
.
"Don't worry man, Exam will be postponed"
by inayat khan (few years ago!)
Angry boss: tumne kabhi ullu dekha hai? Executive (sar jhukate hue): nahin sir.
Boss: niche kya dekh rahe ho ? Meri taraf dekho
by Pak101.com (few years ago!)
Ticket Seller Apne Boss Se: “Boss, Koi Bhi Ra-1 Movie Ki Ticket Nahi Le Raha, Hum To Barbad Ho Jayenge”
Boss Kuch Sochte Hue: “Hmmm, Ek Kam Kar Free Ki Tickets Baant Jab Vo Ander Guss Jaye To Sare Darwaje Band Karke Exit Ticket 500 Rs Ki Bech“
by Pak101.com (few years ago!)
N.mareez:mujhe shadi nai karni mujhe sb aurton se dar lagta hai
docter:shadi kar lo pher sirf 1 se dar lage ga baki sab achi lagen gi
by Sabir shah (few years ago!)
Banta: Pareshan lag rahe ho.
Santa: Yaar baap ban ne wala hu.
Banta: Yeh to khushi ki baat hai.
Santa: Lekin biwi ko nhi pata
by Pak101.com (few years ago!)
Zindagi ki shurowaat "S" Se hoti hai.
Sooraj
subah
school
sabaq
service
us k baad shaadi
aur pher
satya naaas.
by Sabir shah (few years ago!)
One day James Bond goes to buy a pan. The pan walla asks him 4 Rs. for the pan but James Bond gives him only 1.5 rs.
When paan waala asks him for the rest of the money, Bond replies
Dhai(2.5) another day!
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar apne bache ko mar raha tha or Medicne khala rha tha. 1 admi ne poch tm esy quen mar rhe o.?
Sardar:doctor ne kya c
.
.
Enu goli kut k deni aa.;->
by hearthackervsgirls (few years ago!)