Hatora or keel

Sardar: Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye
computer k lye.
Sales man: Magar computer me inka kya kaam?
Sardar: Oye yaar mujhe computer me windows
lagani hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 988 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

My Crow Soft

Sardar ne aik kawwa (crow) paala. Wo bht mulaayim (soft) tha.

Batao Sardar ne uska naam kia rakha hoga?

?

?

Socho?

?

Microsoft..

(My crow soft)

by Pak101.com (few years ago!)
2 Aur 2 Kitne Hote Hain

Seedha saada teacher bachchon se : batao bachcho 2 aur 2 kitne hote hain.

Ek bachcha : ji 3

Teacher : chalo lagbhag theek hi hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Arz kiya hai.....

Arz kiya hai.....
.
.
.
Khidki se dekha to sadak par koi nahi tha,
...........
.
.
.
wah wah..!! wah wah..!!!
.
gaur farmaiyega.....
.
.
..
.
Khidki se dekha to sadak par koi nahi tha...
.
.
.
.
.
..
..
..
Sadak par jake dekha to khidki pe koi nahi tha

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan ka bathroom

Aik pathan bivi k pas gia to khush tha
bivi:q khush ho?
Pathan:aj bathroom me bara maza aya jb darwaza khola to light on ho gai jb band kia to banad ho gai.
Bivi:aj pher farej me peshab kar dia

by Sabir shah (few years ago!)
Gates: By the year 2010 India

Gates: By the year 2010 India should export computer chips.

Laloo: We are already exporting Uncle Chips

by Pak101.com (few years ago!)
Faiada

A phatan joined Army & was given a Gun.

Phatan: Sir, is ki naali apni taraf rakhun ya dushman ki taraf?

Major: kisi bhi taraf rakh le faida mulk ka hi ho ga.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Tabiyat nai Theek

santa: yaar tu to aaj doctor k paas jaraha tha, gaya q nahi?

.

banta:yaar woh me kal jaonga aaj meri tabiyet kharab hai..

by Kashif (few years ago!)
Homework

Teacher: Where is your homework?
Pupil: Some aliens from outer space borrowed it so
they could study how the human brain worked

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar

Sardar Ji English Joke - Funny-jokes
Sardar Ji checked his girlfriend's mobile to know under what name she had saved his number, when he dialed his number from her phone, it showed "TIME PASS NO. 8"

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Flight ka Pilot

Flight ka Pilot !!
.
.
Announcement k baad MIC OFF karna bhool gaya
.
.
.
.
Pilot apne co-pilot se bola:"Main pehle coffee piyunga phir airhostess ko kiss karunga" :)
.
.
.
Ye sun k Airhostess MIC OFF karne bhaagi
.
.
.
.
Aur Phisal kar gir padi..
.
.
.
.
Paas betha buzurg ye dekh ke bola:"Beti, araam se jao..
.
.
.
.
Pehle wo coffee piyega...:p :O :D :D

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook