Hatora or keel
Sardar: Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye
computer k lye.
Sales man: Magar computer me inka kya kaam?
Sardar: Oye yaar mujhe computer me windows
lagani hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 988 views
Similar Jokes
Sardar ne aik kawwa (crow) paala. Wo bht mulaayim (soft) tha.
Batao Sardar ne uska naam kia rakha hoga?
?
?
Socho?
?
Microsoft..
(My crow soft)
by Pak101.com (few years ago!)
Seedha saada teacher bachchon se : batao bachcho 2 aur 2 kitne hote hain.
Ek bachcha : ji 3
Teacher : chalo lagbhag theek hi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Arz kiya hai.....
.
.
.
Khidki se dekha to sadak par koi nahi tha,
...........
.
.
.
wah wah..!! wah wah..!!!
.
gaur farmaiyega.....
.
.
..
.
Khidki se dekha to sadak par koi nahi tha...
.
.
.
.
.
..
..
..
Sadak par jake dekha to khidki pe koi nahi tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik pathan bivi k pas gia to khush tha
bivi:q khush ho?
Pathan:aj bathroom me bara maza aya jb darwaza khola to light on ho gai jb band kia to banad ho gai.
Bivi:aj pher farej me peshab kar dia
by Sabir shah (few years ago!)
Gates: By the year 2010 India should export computer chips.
Laloo: We are already exporting Uncle Chips
by Pak101.com (few years ago!)
A phatan joined Army & was given a Gun.
Phatan: Sir, is ki naali apni taraf rakhun ya dushman ki taraf?
Major: kisi bhi taraf rakh le faida mulk ka hi ho ga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
santa: yaar tu to aaj doctor k paas jaraha tha, gaya q nahi?
.
banta:yaar woh me kal jaonga aaj meri tabiyet kharab hai..
by Kashif (few years ago!)
Teacher: Where is your homework?
Pupil: Some aliens from outer space borrowed it so
they could study how the human brain worked
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Ji English Joke - Funny-jokes
Sardar Ji checked his girlfriend's mobile to know under what name she had saved his number, when he dialed his number from her phone, it showed "TIME PASS NO. 8"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Flight ka Pilot !!
.
.
Announcement k baad MIC OFF karna bhool gaya
.
.
.
.
Pilot apne co-pilot se bola:"Main pehle coffee piyunga phir airhostess ko kiss karunga" :)
.
.
.
Ye sun k Airhostess MIC OFF karne bhaagi
.
.
.
.
Aur Phisal kar gir padi..
.
.
.
.
Paas betha buzurg ye dekh ke bola:"Beti, araam se jao..
.
.
.
.
Pehle wo coffee piyega...:p :O :D :D
by Pak101.com (few years ago!)