Apne Bade Bhai Ke Paon Chhu Rahe Ho?
Ek Ladka Gadhe Ke Samne Gir Gaya Ek Khubsurat Ladki Ne Dekha Aur Boli:
Kyun, Apne Bade Bhai Ke Paon Chhu Rahe Ho?
Ladka Bola: Ji Haan,Bhabi
by Pak101.com (few years ago!) / 985 views
Similar Jokes
Sardarji to others:
Did anyone lose money wrapped in a rubber band?
One said, Yes I did
Sardar: Well, it's your lucky day,
I found the rubberband!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan:
Meri Khwab Me Kal Ksi Se Larayi Hogai Thi Aaj Me Nahi Soun Ga
Friend:
Larayi Kal Hoyi
To Aaj Q Nahi Soye Ga?
Pathan: Aaj Wo Banday Lekar Aaye Ga.
by Pak101.com (few years ago!)
santa: yaar tu to aaj doctor k paas jaraha tha, gaya q nahi?
.
banta:yaar woh me kal jaonga aaj meri tabiyet kharab hai..
by Kashif (few years ago!)
Ek sharabi ne bahut zyada sharab pee le. Jab woh ghar aaya to uss ne jeb se chabi nikali aur tala ko kholney laga.
Haath kaapne ke wajha se chabi kabhi idhar hat jati kabhi udhar hat jati, ek admi pass se guzra toh sharabi ne usey bataya ki tala nahi khul rahi hai.
Uss shaks ne sharabi ke pass ja kar kaha, lao chabi tala main khol deta hoon
Aur phir sharabee ne kaha, Tala toh main hi kholonga bas tum makan ko pakar ke rakhna
by Pak101.com (few years ago!)
Husband & Wife Husband: Main Tumhari roz roz ki farmaishon se tang aa gaya hoon…!
is liye khud khushi karne jaa raha hoon
Wife: Acha aik White Saari to dila dain Iddat kay dino main kya pehnungi . . ?
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Andha Police Me Bharti Hone Ke Liye Gaya.
Officer Ne Pucha "Tumhe Hum Kis Liye Rakhe.?"
Andhe Ne Fauran Jawaab Diya "Andha-Dhund Firing Ke Liye."
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikari:Kuch Khana Dedo
Admi: Tamatar Khao
Bhikari: Roti Dedo
Admi: Tamater Khao
Bhikari: Tamater Hi Q?
Wife: Ye Totla Hy Keh Rha Hy
Kama-Kar-Khao
by Pak101.com (few years ago!)
Why Do Iraqi Police Officers Walk In Thr
Why Do Iraqi Police Officers Walk In Threes? The First Knows How To Read, The Second Knows How To Write And The Third Is To Keep An Eye On The Two Intellectuals.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
GF: Mera Mobile Maa K Pas Rehta Hai
BF: Agar Pakdi Gai To?
GF: Apka Number “Battery Low” Nam Se Save Hai,
Jab Bhi Apka Phone Ata He Maa Kahti He Charge
Kar Le Beta.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bus Driver Ramu ko apni seat par baitha dekhkar
bola- “Are, utho shaitaan, meri seat par kyo baitha hai?”
Ramu- “Driver uncle, mai sabse pehle aaya tha”
by Pak101.com (few years ago!)