Ab to is darr se .....
'Ab too iss darr say rona he chor diya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kaheen humaaray aansoon pay dengue anday he na chor jae....:'
by Zain Raza (few years ago!) / 1024 views
Similar Jokes
Doctor : Aab tabiyat kaisi hai?
Santa : Pehle se jyada kharab hai.
Doctor : Dawai khali thi?
Santa : Nahi dawai ki sishi to bhari hui thi.
Doctor : I mean dawai le li thi?
Santa : Ji aapne di to meine le li thi.
Doctor : Bewkoof dawai pee li thi?
Santa : Nahi dawai to laal thi.
Doctor : Abe gadhe dawai ko pee liya tha?
Santa : Nahi sir peelia to mujhe tha!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Pandit ka Tota roz 1 admi ko dekhta or bolta-"AUR haramkhor kya haal hai"..
Us admi ne pandit se shikayat ki to pandit ne tote ko danta.
Agle din jab wo admi tote k karib se guzra to tota kuch na bola.
...
Thoda aage ja k us admi ne mud k dekha to tota haste hue bola.
''SAMAJh TO TU GAYA hi HOGA.."
by Pak101.com (few years ago!)
2 thief’s were busy in a robbery….Suddenly police
came out of building !! 1st thief : Oh !
The police is here. Quick! Jump out of the window!
2nd thief: But this is the 13th floor. 1st thief :
Hurry! this is no time for superstitions.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Banta: Biwi se jhagra solve hua
kya??
Santa: Ghutnoo pe chal ke ayi thi
mere pass
Banta: kya boli??
...
.
.
.
.
.
.
.
Santa: Boli bed ke neeche se nikal
aa
Ab nahi marungi :D :P ;)
by Pak101.com (few years ago!)
beta:abu agr mere exams me 80% marks aye to ap ka kya hal ho ga?
abu:me khushi se pagal ho jaon ga!
beta:nai abu mje ap ka khayal he isi liye me exams me fail ho gaya
by Atiq Rao (few years ago!)
A girl and Sardar were in love
Larki: Sardar jee ap mairi bilkul parwa nahi hai!
.
Sardar: Oye Pagli ! pyar karnay walay kesi ki parwah nahi karay
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek pathan interview K lye gaya.
interviewer : “Where is abu dabi?”
pathan: “jis qabrastan me meri Ami Dabi,
wahi per Abu dabi…!!!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Master- “Rinku, kya kar rahe ho? Padh rahe ho
kya?”
Rinku- “Ji nahi Shrimaan, mai apki baat sun raha
hu”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband wife dinner ke liye gaye, hotel mai 1 larki ne husband ko hello kaha.
Wife(ghusse se): Kon thi yeh?
Husband: Tum please mera dimagh kharab na karo, abhi us ko bhi batana hai
ke tum kon ho .
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar: Yar tm apne kamre ki khirkiyoun main parde kyoun nhi agate ho.. Bechari bhabi ko kapre change karte hwe lights off karna parti hai
Friend: Matlab tm khirki se jhankte ho…?
Sardar: Nhi to main kyoun jahnko bhale main to kamre k andar hota hn
by Pak101.com (few years ago!)