Ek chohe ne sherni ko

Ek Choohe Ne Sherni Ko Purpose Kia Sherni Ne
Kaha Abe Chal Tune
Apna Jism
Jaan Height Dekhi Hai
To Chooha Bola Madam In Sab Ko Choro Mera
Confidence Dekho

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1000 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Aashiqui 3 Funny Song Facebook

Aashiqui 3.. Song created
Tu hi yeh mujhko bta de facebook
chalau main ya naa..
.
.
Apne tu ghar ka pata de,
aaau main yaa naaa..
.
.
Apna tu phone number bata de,
Call lagau main yaa naaaa..
.
.
Khaana tu rakh de paka ke,
khau main yaaa naa..
.
.
.
Itna bata de mujhko kab milne aau tujhko…
Ab hota anhi intezaaaar tu hi ye mjhko bata de..
koi dusri patau main yaa naaaa

by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy:chalo kisi sunsaan/viraan jagah

Boy:chalo kisi sunsaan/viraan jagah chaltey hain!
Girl:tum aisi-waisi harkat to nahi karoge?
Boy:bilkul nahi!
Girl:to phir rehne do….

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aap Aaya Ha

ek techer ko susu ke naam par bahout sakht nafrat thi
techer ne students se kaha jab susu aaya to bolna - "AAP aaya hai" ek din student ko PAUTTI aa rahi thi aur wo buri buri shakle bana raha tha, techer "AAP aaya hai" student nahi "AAP ka BAAP aaya hai"

by Pak101.com (few years ago!)
“Plz try Letter”

Man:Tere pass mobile hy to phir tu neMuje Letter kyu post kya?..
Sardar:Oy! Me ne tere mobile pr CALLKe thi par awaz aaei“Plz try Letter”

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sunehri BaT

Sunehri BaT

Insan Apni Khubsurti, Kpron Or Taleem Se Nhi Pehchna Jata

Balky Wo Agr Ksi Chiz Se Pehchana Jata Hy To Wo Hy Sirf Or Sirf Uska

Shanakhti Card.

by Mazhar Khan (few years ago!)
'Tali-ban'

Why don't people clap in Afghanistan?
.
.
.
.
.
.
Because of 'Tali-ban'!

by Mazhar Khan (few years ago!)
Orat se tekra gaya...

Ek pathan Cycle chalate aur gungunate howe kahin
ja raha tha rastae mein ek aurat se takra betha.
Aurat chilla kar boli, “Break nahi maar sakte they
kya ???”
Pathan herat se… “Pora cycle mar deya abhi break
mar kar kia faida.”

by Tanveer Hussain (few years ago!)
COFFY shop & WINE shop

Santa> What is deffirent between COFFY shop & WINE shop

Banta> coffy shop is the starting point of LOVE and wine shop is last point of LOVE

by Pak101.com (few years ago!)
Wife: TumNe Shaadi Se Pehle

Wife: TumNe Shaadi Se Pehle Kyun Nahi Bataya Ki Tumhari 2 Biwiya aur
Hain?

Husband: Bataya To Tha Ki Main Tumhe

'Mallika' Aur 'Shehzadi' Ki Tarah
Rakhunga..

by Pak101.com (few years ago!)
Sadhu Ji Ki Yatra

T.T Train Main Ticket Check Ker Raha Hota Hai Toh Ek Sadhu Se Bola.

T.T To Sadhu: “Ticket Dikhao?”

Sadhu: “Ticket Toh Nahi Hai”

T.T: “Kahaan Jana Hai?”

Sadhu: “Jahan Ram Ji Ka Janam Hua Thha”

T.T: “Chal Mere Sath”

Sadhu Hairani Se: “Kahaan?”

T.T: “Jahaan Krishan Ji Ka Janam Hua Tha – Jail“

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook