If I Drink Coffee, I Can’t Sleep
Santa & Banta Were Discussing
Santa: If I Drink Coffee, I Can’t Sleep
Banta: Its Happend Opposite To Me
If I Sleep, I Can’t Drink Coffee
by Pak101.com (few years ago!) / 1236 views
Similar Jokes
Marriage is a three ring circus: an engagement ring, a wedding ring, and suffering.
by khalid hussain (few years ago!)
Difference … :p
.
Teacher: “What’s something that you need,
That you can’t see or
feel.. ??
.
.
.
Student in 2000:” Air..”
and
.
.
.
.
Students 2013: “Wi-fi”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Police: Tumhe Kal Subah 5 Baje Phansi Di Jayegi.
Sardar: Ha Ha Ha Ha!
Police: Kyon Hasn Rahe Ho?
Sardar: Main To Uthta Hi Subha 9 Baje Hun.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: Mere BV Zero meter hai.
Banta: Tujhe kese pta?
Santa: Shadi se pehle 4 logo ne check kr k muje Batya tha.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bush:Meri sister da munda huya.
musharraf: Mubarak ho.
Bush:par afsoos di gal a.
musharraf: ki?
bush:baap da pata nahi.
musharraf: koi gal nai,Osama pa dal do!
by Pak101.com (few years ago!)
Ques: Agar dunia mai bejli nahi hoti tu TV kesay daikhty?
.
Pathan: Mom-batti jala ke !
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
3 Poltri Forms ki Inspection ho rhi thi
Inspector: Tum Choozo ko kya dety ho
pthan: Bajra
Inspector Wrong Food
Arest him
Inspector: Tum kya dety ho
Punjabi: Rice
Inspector: ghalat hy & arest him
Sardar ghabra k bola: assi ty sary Choozeyan nu 5, 5 rupy dy deny aan, k jo mrzi kha Lo!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Patient To Nurse:
I Don't Want To Get Well Because I Love You!
Nurse:You Wont Get Well Ever,
Bcoz
Doctor Has Seen You Kissing Me & He Loves Me Too! ;)
by Pak101.com (few years ago!)
Ek ladki sadak par akeli jaa rahi thi,
pichhe se ek ladka bola : Ghar tak
lift chahiye kya?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ladki : Bhag jaa harami 3 din se lift
le rahi hoon abhi tak
ghar nahi pahuchi…..
.
Jo samje wo agaye forward kary baqi beth k pogo dekhy..:P:P
by Mazhar Khan (few years ago!)
LADY to Vakil Muje mere Pati se Talak chahiye.
Vakil-Magar vo to Kabbadi champion hai LADY Yahi to Problem hai sirf touch kar ke bhag jata hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)