Door ki nazar
Santa-Yaar Meri Door Ki Nazar Kharab Hai,
Chashma Lena Padega
Banta-Wo Kya Chamak Raha Hai?
Santa-Suraj
Banta-Sale Aur Kitne Dur Dekhega
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 937 views
Similar Jokes
Explain The word "AUTOMATICALLY"
....Nahe pata
i"ll xplain... ager koi ganji ladki auto mein bethi ho
to use kehte hain auto_mein_takli
by Pak101.com (few years ago!)
koi chez be-wafai se barh ker kia hogi,
Ghum-e-tanhai judai se barh ker kia hogi,
Kisi ko deni ho jawani main saza,
to wo saza PARHAI se barh ker kia hogi:-)
by khalid hussain (few years ago!)
Santa: mera beta raat bhar book ke saamne hee baita rahta hai.
Banta: lekin phir bhi woh fail kyu huaa?
Santa: wah book 'facebook' tha, isliye
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: I hav read in newspaper dat widows mak d best wives.
Husband: May b! Bt u cant xpect me 2 kil myself dat u can b gud wife 2 sum1.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy-Ro Q rhi ho?
Grl-Mere marks bahut kam aaye h.
Boy-Bata kitne aye h?
Grl-Sirf 88%
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Dr.Sahab 2 Saal Pehle Mujhe Bukhar Aya Tha...
Dr: To Ab Kya Hua.
Santa: Aap ne Nahane ko Mana Kiya Tha! Ab Naha Lun?
by Pak101.com (few years ago!)
Boy 1: Larkion ko "I love you" bolny ki sab se achi jagah konsi hai?
Boy 2: Daata Darbar
Boy 1: Kion ??
.
Boy 2: Kionky wahan larkiyon ne chapal nahi pehni hoti
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
There was a couple who had been married for a long time, and one day, they were walking through the park together, when they saw a young couple sitting on a bench, kissing each other very passionately. So the wife said to the husband, "Honey, why don't you do that?" And the husband said, "How? I don't even know that lady!"
by Pak101.com (few years ago!)
Ashwin mujhe neend nai aaraha:-
ammi:kiun:;
ashwin:pehlay afridi ata tha khuwab me ab thishara pareera aya hai k 1 bal rah gaya hai wo karo mujhe
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar:Kal mere aba Kunwain men gir gye or zor zor se cheekhne lge:
Bachao Bachao
2nd:Ab kese hen?
1st:Theek hi honge, kal se koi awaz to nahi aayi..
by hearthackervsgirls (few years ago!)