Boy-Ro Q rhi ho?
Boy-Ro Q rhi ho?
Grl-Mere marks bahut kam aaye h.
Boy-Bata kitne aye h?
Grl-Sirf 88%
by Pak101.com (few years ago!) / 1102 views
Similar Jokes
e-Panaah Chahaat K Baad B Hm Usay Pa Na Sakey Faraz
Kixxi Sangdil Ne Usaay 30 Kah Load Karwaa K Jeeet Liya
( ‘;’)
<)(> // Bukhee
Easy Load Ki.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Husband:Meri Ami aa rhi hen kuch bana lo
BV ne MU bana liya:-/
Next Time..
BV:Meri ammi ayi hui hain aap please bahir sy kuch lay ayen
husbnd gayaa or
Raksha ly aya..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Train Ulatne Ka Case Adalat Me Tha Train Ka Driver Jo K Pathan Tha Us Se Pocha K Tum Ne Train Patri Se Q Utari?
Pathan: Oo Yaara 1 Banda Samne Aa Gaya Tha
Brake Maarne Ka Time Nahi Tha.
Humara Officer Ne Bola K Is K Uppar Charha Do.
Wakel: Phir?
Pathan: Wo Banda Patri Se Uttar Gaya… ;-(
by Pak101.com (few years ago!)
ISHQ Me DOLAT Sari Na Luta Dena..
Mummy Papa Ka Maan Mitti Me Na Mila Dena..
Ghar Se Jo Mily Hen Paise Sabzi K Liye Beta,,
Bazar Ja K Girlfriend Ka RECHARGE Na Kera Dena..
by Pak101.com (few years ago!)
Angrez: Tum logon ne minar-e-pakistan kasie khara kiya?
Pakistani: HUm ne isey banaya aur is ka munh HEERA MANDI
ki taraf ker diya ye khud he khara ho gaya
by Mazhar Khan (few years ago!)
Father:
Beta kiyun Ro Rahy Ho?
Mujy Dost Samaj Kr batao
Son:
Kuch Nhi yaar Sabzi K Paiso Se
Apni Wali Ko Load Krwa Diya To
Teri Wali Ne Boht Mara.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Imagine: Amitabh Bachaan In Kaun Banega Crorepati:Who Is The Chief Minister Of Gujraat A) Laloo Prasad Yadav B) Nitish Kumar C) Mayawati D) Narendra Modi
Sonia Gandhi: Narendra modi.
Amitabh Bachaan: Lock Kar Diya jaaye???
Sonia Gandhi: Lock kar Diya To main Apako 2 Crore Doongi.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik sardar ko doctor ne kaha app ko Gas hoyi hai subha subha koyi game khela karen... Ab sardar g roz subha snake game kehlte hain apne mobile per... ;->
by Mohammad Ali (few years ago!)
chinese lady pakistani lady se:
"Mere Husband ka Chalte Chalte intiqal Ho Gaya.
Pakistani Lady:
..."Bus Behan , China ki Cheezon ka Yehi Masla Hai...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: Wo jo table pe admi betha hai us se hamara dushmni hai
Frnd: Table pe to 4 admi hain
Khan: Wo jis ki mochen hain
Frnd: Mochen to sub ki hain
Khan: Wo jis k sufaid kapre hn
Frnd: Wo to sb k hi hn
khan ne gusse me pistol nikala or 3 admion ko mar kr bola
Wo jo reh geya he wo hmara dushman hy:
by Abdul Hannan (few years ago!)