Chapal chori ho gai
Snta Ki Chappal Chori Ho Gyi
Wo Qabristan Paucha Or Waha Baith K Kehne Laga
Chor Ko Kaha Dhundne Jaye Ek Na 1 Din To Yaha
Ayega Hi.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 953 views
Similar Jokes
Bhains par baithe ek gujju ko Traffic Police ne roka aur poocha: tumhara helmet kahan hai? Fine lagega.
Gujju replied: baawle dhyaan se dekh neeche! 4 wheeler hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl Ask Sardarji:
“Will U Marry Me”
Sardar Ji Replied: No !!
Mai Shadi Sirf Apne Relatives Mai Kere Ga
Mama Ne Papa Se Ki Thi
Bhayya Ne Bhabhi Se Ki
Aur Mai Apni Biwi Se Karon Ga
by Pak101.com (few years ago!)
Munna bhai:apun ko kaisy pata chalay ga k ye bakra hai ya bakri?
circuit:simple bhai ,pathar mar kar dekho,
ager bhaga to bakra
aur ager bhagi to bakri
by Abdul Sami (few years ago!)
Nepolian ek Sardarji ko bade garv se kehata hai : Mere dictionary mein impossible word hi nahi hai.
Sardarji bolata hai : To pahele hi acchi tarah se dekh lene ka na sab word hai ke nahi, aage se word rahenge wohi dictionary le.
by khalid hussain (few years ago!)
Do u knw glass tootey to kya awaaz aati hai?
Dhuzy?
No
dhooz??
No
thishh??
Nahi bhae
Ami ki awaz aati hai
“arey kambakht, kya tor dia”?
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Doctor help me, mein jab baat karta huun
to muje sirf awaaz sunaideti hai, aadmi nahi dikhta.
Dr: Aaisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher(class mein pdhate hue):Bacho aayker, bikrikar, bhumikar se milta julta koi aur word batao
Nishu: Sir, ek nahi 3 words suno “Sunil Gawasker, Sachin Tendulker aur Dilip Vengserker”
by Pak101.com (few years ago!)
Molvi pathan se: sana aati hai?
Pathan :sana to nahein aati par us ki choti behn saba aati hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa: Dudh ke saath do roti kha raha tha
guess why?
kyonki Doctor ne kaha tha halka khana lena hai
jaise Dudh, Double Roti
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Question: What is the name of that only book which is liked by almost every student?
.
Ans: FACEBOOK
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)