1 Pathan interview dene ke liye gya
1 Pathan interview dene ke liye gya,
Officer:-
"Tum kitne bhai behen ho?"
Pathan:- 9
Officer:-
"Un mein tumhara kon sa no. ha?"
Pathan:-
.
.
.
.
.
'Telenor ka'..:-D
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!) / 1002 views
Similar Jokes
Friend ki 3 nishanian;->
1.kamena kbi cal nai kare ga.
2.zalim hanas hans k sms pare ga.
3.chahe jitni beizzti kar lo besharam sms pora pare ga
by Sabir shah (few years ago!)
Mr.See and Mr.Saw.
One_day Mr.see saw sea & Mr.saw didnt see sea. See saw sea & jumped in sea. Saw didnt see sea but jumped in sea. See saw saw in sea & saw saw see in sea. See saw both saw sea and both saw and see were happy to see sea.
.
.
.
.
Aisy status bhi prha kren is se dimagh ki TUNNING hoti hy..!
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Truck dosry Truck ko rassi se baandh kar le jar aha tha
.
Yai daikh kar sardar hans kar lot pot hogia owr kahny laga:
1 rassi ko le jany ke lie 2, 2 truck
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
MAKKHAN- Tumhari gaadi kaisi condition me hai??
DHAKKAN- Horn k alawa sab cheez aawaz karti hain!! :-|
by Pak101.com (few years ago!)
Bholu: Yaar Ek Baat Bata Pappu, Agar Girlfried Ho Toh Kaisi Honi Chahiye?
Pappu: Kya Batau Yaar Girlfriend Toh Aisi Ho Jiski Ankein Aishwarya Jaisi, Baal Kareena Jaise, Aur Chal Katrina Kaif Jaisi Ho…
Bholu: Pagal Sun, Girlfriend Aisi Ho Jo 5 Logo Ke Beech Khadi Ho Sake, Na Ki Aisi Jisko Dekh Kar 5 Logo Ka Khada Ho Jaaye
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Main bazar ja rahi hoon, mujhe 50 Rupay ki zaroorrat hai!
Husband (ghusay se): Tumhen Rupay se ziada aqal ki zaroorat hai!
Wife: Aapse wohi cheez mangi hai, jo aap k pass mojood hai!
by tanveer hussain (few years ago!)
Pappu Apne Dost Golu Se Puchta Hai.
Pappu: “Tujhe Ladki Fasana Aata Hai”
Golu: “Nahi”
Pappu: “Sikhega?”
Golu: “Haan Haan Bilkul”
Pappu: “Toh Aisa Ker Ek Paper Le Uska Jahaz Bana Aur Ussko Class Mein Uda De, Madam Ke Puchne Par Kisi Ladki Ka Naam Laga De Bas Fas Gayi Ladki“
by Pak101.com (few years ago!)
Psychiatrist: What's your problem?
Patient: I think I'm a chicken.
Psychiatrist: How long has this been going on?
Patient: Ever since I was an egg!
by Pak101.com (few years ago!)
RAAZ Dr. ne kha he k muje blood pressure he
Jiski vaja se muje hert attack b ho sakta hy
FARAZ-Nhi aa skta.
R-Q. F-Q..ki Ap Pathar dil he
by Pak101.com (few years ago!)
Traffic police chalan book nikaal ke bola: 'Naam bol?'
Ladka: Galti ho gaya Sir...
Police: Naam Bol
... ... ... ... ...
Ladka: Sorry sir Iss baar jane do...dobara nahi hoga
Police: Naam bol
Ladka: "Trikulavattyy Thekkeparambli Venkateshwara Swami"
Police (book band karke): "Agli baar gaadi dhire chalana!" :D
by Pak101.com (few years ago!)