Aqal

Wife: Main bazar ja rahi hoon, mujhe 50 Rupay ki zaroorrat hai!

Husband (ghusay se): Tumhen Rupay se ziada aqal ki zaroorat hai!

Wife: Aapse wohi cheez mangi hai, jo aap k pass mojood hai! 

by tanveer hussain (few years ago!) / 943 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Baby paida hotey hi cheekha

Baby paida hotey hi cheekha,
Mujhey kuch Nazur nehi a raha, Main andha hoon....

Nurse: stupid, light nehi hai!

Bacha! oh tuwandi pehn nu, Ay Pakistan te nei ?

by hearthackervsgirls (few years ago!)
JAAN Tum kahan ho

Please is SMS ko itna SEND karo k Meri hony wali Biwi tak pohanch jaye:

"JAAN Tum kahan rehti ho? Apna Address to bata do."

Please meri Madad karen

by Pak101.com (few years ago!)
Kaju aur Badaam

1 Amma

Bus Conductar ko Roz Kaju or Badaam Khanay ko deti thi.

Conductar: AMMA, aap mujhe Roz ye Kyun deti ho?

Amma: Beta, Daant to rahe nahi, Choos kar Phenk dena Theek Nahi Lagta...:i hai.;-)

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

Pathan 2 Ghante say utility store
pr Cheeni Ki Line Men Phansa Raha.. . .
Jb Baari i To Dobara Peeche
Ja K Line Men Lg Gaya r Bola: . . . . . . . . .
“Ye Hukumat 50 Saal Aur Rahe,
Yaara DiL Khush Ho Gaya…!!!
. . . Jis Ko Samajh i Wo Fwd
Kren-Baqi Pathan K Aagay Kharray
Ho K Cheeni Lein kahin khatm na ho jae

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Jali note

1 Patan Ne Jali Note Banaya Orr Quaid-E-Azam Ki Topi Bhol Gaya
Jab Dukandar Ko Dia Tou

Dukandar Ne Kaha:
Iski Tou Topi Nahi Hay.

Pathan Bola:
Ye Quaid-E-Azam Lala Ki Garmion Ki Tasveer Hay

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa : Badda dukh hoya si teri

Santa : Badda dukh hoya si teri wife di mout ki khabar sunker, wase hoya ki si?

Banta : Goli lagi si matthe vich. Santa : Shukar rabb da ankh bach gai.

by Pak101.com (few years ago!)
Afwaah

Dost:yaar aisi bivi ko kia kahen ge jo khobsurat ho,samjhdar ho, bat mane aur naraz na ho,

admi:afwaah

by Sabir shah (few years ago!)
Pathan apny dost sy

Pathan apny dost sy:

Aj kal kya kr rahy ho?

Dost:

Khan bhai M.Sc kr raha hun.

Pathan:

Yara jo marzi karo par sath sath parhai jari rakho…

by Pak101.com (few years ago!)
Sabse bada challenge

Santa ne Banta se kaha,”Sabse bada challenge kya hai?”

Banta replied – Answer sheet ko khaali chod do aur last me likh dena, paas karke dikha.

by Mohammad Ali (few years ago!)
Pathan went to NADRA office

Pathan went to NADRA office and they got mad.

Why?

He asked Let me see the golden numbers

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook