Sardar ke ghar
Sardar K Ghar Chor A Gya
Sardar Ne Dekha To Chor Bhaga.
Sardar Bhagta Bhagta Chor Sy B Agay Nikal Gya.
.
.
.
Sardar: Ek Tay Chori Utto Saday Naal Raisaan…?
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 909 views
Similar Jokes
Teacher said to Sardar: Write here your best friend’s name in English.
Sardar wrote: ‘ Beautiful Red Underware’
Teacher: What’s this mean?
Sardar: His name is Sundar Lal Chaddi
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan ne Apni Girl Friend ko Kiss kiya or bura sa mun bna k ek side thok diya.
OR kaha
Tum ne amara Naswar ka Maza he kharab kr dia...
by Abdul Hannan (few years ago!)
Bap-Aj tak tumne aisa koi kam nahi kia jisse mera sir uncha ho gaya ho
Beta-yad kar Ke papa ek dafa Maine apke sir k
niche 3takye rakhe the ;)
by Pak101.com (few years ago!)
Fakeer: Moula k naam par kuch dedo?
Admi: Tamaator khao.
Fakeer: Khaana dedo?
Admi: Tamaator khao.
Fakeer: Acha roti hee dedo?
Admi: Tamaator khao.
Fakeer: Aakhir tamator hi Q khaaon?
Admi ki B.V aa kar boli:
Ye totla hai, keh raha hai, kamaa kar khao
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Pathan K Bachay Ko Dekh Kar Bola:
Bohat Khubsurat Hy!
Kitne Maah Ka Hy?
Pathan Gussey Me Bola:
Kameene 1 Hi Maa Ka Hay.
by Pak101.com (few years ago!)
Lalu Ji Ko English Sikhne Ka Bhoot Sawar Hua.
Aisi Hi Ek Din Unko Sonia Ji Ke Yaha Jana Pada.
Vaha Jake Kaam Se Fursat Pane Ke Bad, Lalu Ji Ne
Sonia Se Pucha
Lalu: “I Love You Ka Kya Matlab Hota Hai?”
Sonia: “Main Tumse Pyar Karti Hun?”
Lalu: “Lo Kar Lo Bar, Angreji Mein Ek Sawal Ka
Puch Liya, Pagli Fida Hi Ho Gayi Humpar“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Miss: Jis bachy ne sabaq thora yad
kiya wo mere hath pe kiss kare Jis
ne Pora yad kiya wo mere Gaal pe
Bacha:Miss ap mjhe Break me milen
mujhe puri Kitab Yad hy…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: 5 mark lekar bhi tum has kyu rahe ho?
Student: main yeh soch raha hoo ke woh 5 marks kaise mila
by Pak101.com (few years ago!)
Nurse: Udas kyu baithe ho sir?
Bhullakad Doctor: Dopahar jiska operation kiya tha, Woh patient mar gaya.
Nurse: Arey woh to postmortem case tha sir.
Bhullakad Doctor: Toh main subah kiska postmortem kiyaa tha…
by Pak101.com (few years ago!)
Harr Aadmi ka Sapna :
7 figure ki Salery..
6 figure ki Bachat..
5 Bedroom ka Gharr..
4 Wheel ki Gaari..
3 Week ki Vacation..
2 Piyare Piyare Bachay..
a0r..
.
.
.
.
.
1 Goongi BV..... :-)
by Ehsan Elahi Mughal (few years ago!)