Santa in aptitude test

Santa in aptitude test:

River Kaveri is in which state?

Santa: Liquid State. :-)

by Pak101.com (few years ago!) / 932 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Khaany ko Kuch Mil Sakta hai

Bhikari Pathan Se: Mujhy Khaany ko Kuch Mil Sakta hai.

Pathan: Kal Ki Roti Kha lo Gay?

Bhikari: G Han.


Pathan: Acha to Phir Kal Time Se Aa Jana

by Mohammad Ali (few years ago!)
Punishment

Student: Sir, kiya aap mujhay aik aesay kaam kee saza daingay jo maen nay naheen kiya."

Teacher: Naheen, maen aesa kyoon karoonga bhala.

Student: Shukriya sir, baat ye hae kay aaj maen nay homework naheen kiya.

by Pak101.com (few years ago!)
Difficult to find

Boy:-Sweetie,Lets play a game...

Girl:-What game?

Boy:-Anything but not hide n seek

Girl:-Why?
Boy:-Bcoz a girl like you is impossible to find...:)

by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Tumhare Liye Kuch Bhi Kar Sakti Hoon

Ek Baar Ek Ladke Ne Apni Girl-friend Ko Phone Kiya Aur Puchha.

Ladka: “Tum Hamare Pyaar Ke Liye Kya Kar Sakti Ho?”

Ladki: “Main Tumhare Liye Aag Pe Chal Sakti Hoon, Angaron Se Naha Sakti Hoon”

Ladka: “So Sweet… Kya Tum Mujhe Abhi Milne Aa Sakti Ho?”
Ladki: “Pagal Ho Kya, Dhoop Dekhi Hai Kitni Tez Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ke radio me kuch problem ho gayI

Sardar ke radio me kuch problem ho gayi to aur kharab ho gaya
Usne radio khol kar dekha to ek mara hua chuha mila
Ye dekh kar sardar gussa ho gaya aur bola : Ye chalega kaise?
Sala singer hi mara pada hai

by Pak101.com (few years ago!)
Double Roti Khane Ko Kaha Hai

1 Khan Roti Ke Uper Roti Rakh
Ke Kha Raha Tha

Biwi Ne Poocha: Khan Saheb Kia Hua?

Khan : Tabiyat Kharab Hai
Doctor Ne Double Roti Khane Ko Kaha Hai

by Pak101.com (few years ago!)
Excitement in Examz!!!…

Cricket is getting excited day by day with the introduction of ICL n T20…

Same rules should be applied in Examz!

(1) Exams Timing Should Be Reduced To One Hour.

(2) Power Play – No Invigilator In Exam Hall For 1st 15 mins.

(3) Cheer Leaders – To Dance After Every Right Answer Written.

(4) Strategic Time-Out – Time For Students For Discussion.

(5) Super Over – Chance For Students To Form Their Own Question.

by Mohammad Ali (few years ago!)
Sharab Se Nafrat

Santa :Yaar!
Ye Auratein Sharab
Se Nafrat Q Karati Hai?

Banta :Islye Ki Sharab Pine Ke
Baad Chuhe Jaisa Pati Bhi Sher
Ho Jata Hai

by Pak101.com (few years ago!)
Difference

Diff B/W Ignorance & selfcontrol?

When u c mirror & u don't laugh at yourself,
that is ignorance!

&
When i look at u & i don't laugh,
thats called self control:-)

by @irha@ (few years ago!)
What is the similarity

Banta : What is the similarity between marriage and 11:59 pm?
Santa : Dono ke baad 12 bajte hai aur din badal jate hai!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook