Me sick
Santa sent SMS to his BOSS: Me sick, no work.
Boss SMS back: When I am sick I kiss my wife try
it.
Two hours later Santa sms 2 boss: Me ok, ur wife
very sweet.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 998 views
Similar Jokes
Teacher : Children
Exams Are Nearing
If U Have Any Doubt U Can Ask Me..
Santa: In Which Printing Press
The Question Paper Are Printed..?
by Pak101.com (few years ago!)
Pehla pagal: Tum ne kahan tak parha hai?
Doosra pagal: Mein ne M.A kiya hai, ab soch raha hoon Matric kar loon.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan: Station Jany k Kitne Paise logay?
Ricksha Wala: 50
Pathan: 20 Lelo
Ricksha Wala: 20 Main kon Le Ker Jayega.
Pathan: Tum Peeche betho hum le k jayega
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Doctor Ki Nurse Se Ho Shadi Hogai
Dost Ne Doctor Se Poocha:
Suna Yar, Kesi Life Chal Rahi Hai?
Doctor:
Yar Kya Kahoon Jab Tak Sister Na Kaho Sunti Hi Nahi Hai -
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan selling parashute
Pathan:Plane se kudo,,button dabao & zameen par
safely land kar jao
marasi:agr parashute nahi khula to?? Pathan: Yara
paisa wapas…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
pathan proposed girl with romantic poetry:
kutta mar gaya razai me,mai pagal hoon teri judai me.
gobar pay machar beth nahi sakta pathan teray bin reh nahi sakta.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar bank mein 1000 rupeya jama krany gaya.
Cashier bola: Janab ye hazar rupeya to nakli hai
Sardar: Jama mery account ich hona hy. Tennu koi takleef a
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Sardar Restaurant pe soup pi raha tha.
Boy: Sardar G soup wich makhi Ae..
Sardar: Dil wada ker yar,
makhi ne kina pe lena ae
by taimur (few years ago!)
Manager: hamaare bank mein hum aapko binaa interest ke loan denge.
customer: arey, jab dena hai to thoda haste haste dona. agar dene mein interest nahi hai, to mat do
by Pak101.com (few years ago!)
Laloo: Doctor, I don't remember anything, sometimes on road I even forget if I am going to office from home or going back to home from office.
Psychiatrist: In such a condition, you should check your tiffin. If it is empty then you are going to home, if it is full, you are going to office
by Pak101.com (few years ago!)