GIRLFRIEND is like internet virus
GIRLFRIEND is like internet virus
she will enter ur life
scan ur pocket Transfer ur money Edit ur mind download her problems
Delete ur smile &Hang ur life..
So avoid ur gf & send her number 2 me
Dnt w0ry aBout mee, I m a professionalanti virus..
by Pak101.com (few years ago!) / 930 views
Similar Jokes
Teacher: Why are you late?
Student: There was a man who lost a hundred dollar bill.
Teacher: That's nice. Were you helping him look for it?
Student: No. I was standing on it.
by Abdul Latif (few years ago!)
Pathan: Wo jo table pe aadmi baitha hai us se hamara dushmani hai.
Dost: Table pe to 4 aadmi hain.
Khan: Wo jiski muchhein hain.
Dost: Muchhein to sub ki hain.
Khan: Wo jis k safed kapre hain.
Dost: Wo to sub ke safed hain
Khan ne gusse mein pistol nikala aur 3 aadmion ko maar kar bola.
Wo jo reh gaya hai usko hum nahi chhorega.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ko police kyu Pakda??
Guess Why?
?
?
Q K santa ne
Bina Scooter K Helmet Pehna huye tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 truck ko dusre truck se rassi bandh kar le ja raha tha
SARDAR hass has ke pagal ho gaya aur bola SAALA 1 rassi le jane ke liye do do truck
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan;
Amma kya Tum Ne Hum ko Paida Hone Se Pehle Dekha Tha?
Amma: Nahi To
Pathan:
To Phir Paida Hone k Baad Hum ko Pehchana kaise k Me Gul Khan hun.
by Pak101.com (few years ago!)
Man:
Tere pass mobile hy to phir tu ne
Muje Letter kyu post kya?
.
.
Sardar:
Oy! Me ne tere mobile pr CALL
Ke thi par awaz aaei
“Plz try Letter”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Harr Aadmi ka Sapna :
7 figure ki Salery..
6 figure ki Bachat..
5 Bedroom ka Gharr..
4 Wheel ki Gaari..
3 Week ki Vacation..
2 Piyare Piyare Bachay..
a0r..
.
.
.
.
.
1 Goongi BV..... :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dost ne Mujhe Hospital Jane ka Kaha
Main Hospital Chala Gaya
...
Wahan 2 Drwazay The
1 Par “Khas bemari” aur 1 par “Mamoli Bemari” Likha tha
Mujhe Mamoli Bemari thi is Liye Main Mamoli Bemari Wale Room main Chala Gaya
Wahan Bhi 2 Darwaze the 1 Par “Khaas Aadmi” aur 1 par Aam Aadmi likha tha
Main Gharib Aadmi Tha is liye Aam Aadmi Wale Door se Andar Chala Gaya
Andar Gaya to !dekha ke Main Hospital se Bahar Tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu: Mummy raat ko jb
main susu karne gaya to
bathroom ki door kholi toh
light apne aap hi jal gaye
Mummy: Haramjade tu aaj
phir freeze me susu kar aya
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Change this sentence into Future Tense, "I killed a person"
.
Student: The Future tense is "You will go to a jail"
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)