GIRLFRIEND is like internet virus

GIRLFRIEND is like internet virus
she will enter ur life

scan ur pocket Transfer ur money Edit ur mind download her problems

Delete ur smile &Hang ur life..
So avoid ur gf & send her number 2 me

Dnt w0ry aBout mee, I m a professionalanti virus..

by Pak101.com (few years ago!) / 930 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Student was late

Teacher: Why are you late?
Student: There was a man who lost a hundred dollar bill.
Teacher: That's nice. Were you helping him look for it?
Student: No. I was standing on it.

by Abdul Latif (few years ago!)
Mera Dushman

Pathan: Wo jo table pe aadmi baitha hai us se hamara dushmani hai.

Dost: Table pe to 4 aadmi hain.

Khan: Wo jiski muchhein hain.

Dost: Muchhein to sub ki hain.

Khan: Wo jis k safed kapre hain.

Dost: Wo to sub ke safed hain

Khan ne gusse mein pistol nikala aur 3 aadmion ko maar kar bola.
Wo jo reh gaya hai usko hum nahi chhorega.

by Pak101.com (few years ago!)
Police ne kiun pekra

Santa ko police kyu Pakda??
Guess Why?
?
?
Q K santa ne
Bina Scooter K Helmet Pehna huye tha.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 truck ko dusre truck se

1 truck ko dusre truck se rassi bandh kar le ja raha tha

SARDAR hass has ke pagal ho gaya aur bola SAALA 1 rassi le jane ke liye do do truck

by Pak101.com (few years ago!)
Amma kya Tum Ne Hum ko Paida

Pathan;
Amma kya Tum Ne Hum ko Paida Hone Se Pehle Dekha Tha?
Amma: Nahi To

Pathan:
To Phir Paida Hone k Baad Hum ko Pehchana kaise k Me Gul Khan hun.

by Pak101.com (few years ago!)
Plz try Letter

Man:
Tere pass mobile hy to phir tu ne
Muje Letter kyu post kya?
.
.
Sardar:
Oy! Me ne tere mobile pr CALL
Ke thi par awaz aaei
“Plz try Letter”

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Harr aadmi ka sapna

Harr Aadmi ka Sapna :
7 figure ki Salery..
6 figure ki Bachat..
5 Bedroom ka Gharr..
4 Wheel ki Gaari..
3 Week ki Vacation..
2 Piyare Piyare Bachay..
a0r..
.
.
.
.
.
1 Goongi BV..... :-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dost ne Mujhe Hospital Jane ka Kaha

Dost ne Mujhe Hospital Jane ka Kaha
Main Hospital Chala Gaya
...
Wahan 2 Drwazay The

1 Par “Khas bemari” aur 1 par “Mamoli Bemari” Likha tha

Mujhe Mamoli Bemari thi is Liye Main Mamoli Bemari Wale Room main Chala Gaya

Wahan Bhi 2 Darwaze the 1 Par “Khaas Aadmi” aur 1 par Aam Aadmi likha tha

Main Gharib Aadmi Tha is liye Aam Aadmi Wale Door se Andar Chala Gaya

Andar Gaya to !dekha ke Main Hospital se Bahar Tha.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu: Mummy raat ko jb

Pappu: Mummy raat ko jb

main susu karne gaya to

bathroom ki door kholi toh

light apne aap hi jal gaye

Mummy: Haramjade tu aaj

phir freeze me susu kar aya

by Pak101.com (few years ago!)
Good answer

Teacher: Change this sentence into Future Tense, "I killed a person"
.
Student: The Future tense is "You will go to a jail"

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook