Pathan
Pathan went 4 interview
Afsar:Tell me opposit of the day. Pathan:Night
Afsar:Cool Pathan:Hot
Afsar:Ugly Pathan: pichli
Afsar:I said UGLY Pathan:I said PICHLI
Afsar: oh my God Pathan: oh my devil
Afsar:Get out Pathan:Come in
Afsar:U r rejected Pathan:I am selected!
Afsar: keep quite. Pathan: speak tight.
Afsar: go to hell. Pathan: come to jannat.
Afsar: nikal jao jahil kahe k. Pathan: andar ao laik yahe k.
Afsar: police ko bulao. Pathan: Foj ko bagaon.
Afsar: uffff Pathan: Tuffff.
Afsar office se bhagte hue bhago Pathan: Pakro
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 962 views
Similar Jokes
Bacha: me Ne hathi k samNe 12 kelay rakhe usne 11 khaye, aik q Nhi khaya?
Admi: hathi ka pait bhr gya hoga
Bacha: nhi 12wa kaila plastic ka tha,
Acha dubara mene hathi k samne 12 kaile rkhe to usNe ek b Nhi khaya q?
Admi: saare kaile plastic k honge
Bacha: nhi, is dafa hathi plastic ka tha...
Bacha: pr ab kaile b asli the or hathi b asli tha pr hathi ne ek b kaila nai khaya..
admi:
Kiun?
Bacha: hathi tv main tha or kela bair
Bacha: acha ab asli hathi or asli kaile dono tv pr the phr b hathi ne kaile nai khaye.
Admi: kiun bhai??
Bacha: dono alag alag channels pr the
Hahahaha
Tapa Tapa K GE0:-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa ne bus me Ek Ladki ko ched
Diya. Ladki-Tumhre Ghar me Maa Behen Nahi Hai kya?
Santa-kya pata me to subah se Ghar ke Bahar Hu!
by Pak101.com (few years ago!)
Aik pathan angoor bech raha tha
mgr keh raha tha piaz le lo piaz.
Ek admi ne kaha khan saab ye to angoor hai.
Pathan: Chup ho jao warna makhia aa jayn gi…
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Gabbar :"Thakur ye
mobile hum ko dede,
.
.
.
Thakur :"Dekh yarr
hath-pair ka mazak
theek hai,
.
.
.
Mobile se mazak masti
nahi,
.
.
.
Facebook chalu hai or,
.
.
.
Basanti online hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Bacha-Mis Mai apko kesa lgta hu
M:so sweet
B:To mai apne mumy-papa ko apk ghr kb beju
M-vo Q
B-taki vo hmari bat age chlaye
M-ye kya bkwas h
B-tution k liye.
by Pak101.com (few years ago!)
sTUPID: tujhe bus main thpar kiun para
2ND STUPID:pata nai yar, meri photo aik
larki ki paon mai gir gai, main ne kaha k behan g zara sari upar kar photo leni hai"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Baar Santa Aur Pathan Pani Peene Gaye To Glass Ulta Pada Tha.
Pehle Santa Ne Uthaya Aur Kaha.
Santa : “Iska To Muh Hi Band Hai”
Phir Pathan Ne Uthaya Aur Bola.
Pathan: “Abe Ye To Neeche Se Bhi Toota Hua Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Pagal (hath mai cigarette chupa kr): btao mere hath mai kia hai?
.
dosara pagal: rail gari........
.
1st:Tumhe kaise pata chala?
.
2nd:maine dhuwan niklte dekha......
by Pak101.com (few years ago!)
What is the difference between Monkey & Donkey ?
Monkey saves this message &
Donkey deletes this message.
Choice is yours
by Mazhar Khan (few years ago!)
Salesman: Sir,Ap Cockroch K Liye Powder Loge Kya?
Sardar : Cokroach Ko Itna Laad Pyar Nai Karte Aaj Powder Denge To Kal Sala Lipstick Mangega
by Tanveer Hussain (few years ago!)