Taj Mehal
Paagal 1: main Taj Mahal ko kareedh loonga
Paagal 2: main use abhi bhech nahi rahaa hoo
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 920 views
Similar Jokes
Miss: Aaj tum late kion aye ho? School 7 baje shuru hota hay, itni dair kion ki?
.
Kid: Miss ap mairi itni fikar mat kia karain, log shak karty hain
by inayat khan (few years ago!)
sana “ammi aap mujhe time nahi detien”. Ammi “beta tumhein time chahye to puri ghari le lo,lakin roo mat”
by Abdul Basit (few years ago!)
Husband: Agar tumhe kuch ho gaya to mein pagal ho jaaunga.
Wife: Doosri shaadi to nahin karogey na ?
Husband: Pagal ka kya hai, o kuch bhi kar sakta hai
by Pak101.com (few years ago!)
dost Or Lover me kya Farq
Hy.?
Lover:
Janu Bike Ahista Chlao Accident
Ho Jaye ga…
Dost:
Chwla race day agy Cultus vich
Bachiyan ne..
by itrat batool (few years ago!)
Hmari new Generation Miss ne kG 1class k bache se kha 1 se 10 tak gino me tume kiss krongi.
Bcha bola:agr me 1 se 100 tk ginu to kya package hai???
by Pak101.com (few years ago!)
Khatoon Ne Apney Shohar Par Roob Jamaney Ke Lie
Cake Bana Kar Os Ke Saamne Pesh Kia
Shohar Ne Aik Tukrra Lia Aur Biwi Se Phoocha:
Kia Ye Tum Ne Khod Banaia Hay
Biwi:
Haa Q
Husband:
Bohut Khoob Tum Ne Is Cake May Kia Kia Daala Hay
Wife: Bohut Si Cheezey Lekin Tum Ye Kio Phoch Rahey Ho
Wife: Is Lie Ke Shayed
Doctor Bhi Mujh Se Yahi Sawal Karey
by Pak101.com (few years ago!)
Sanata in firebrigade-Lady calld-"mere ghar aag lagi h
Santa-pani dalo.
Lady-dala,aag ni bujhi
S-"fir hm akar kya krenge,hm b to pani hi dalenge.
by Pak101.com (few years ago!)
'A Girl asked Nargis:
Aunty Aap k pass Car, Bangla our Bara Bank Balance hay.
....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
Baap:Sach btao ye 100 ka note kha se laye
Beta:Mjhe gali ME para hua mila.
or agr yaqi na ho to bahr ja k dekh lO,
1 admi Abi tak dhund rahA Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sheikh 2 worker:Tumne is saal
Mehnat se kam kia,
Islie 5000 ka Bonus
Cheque de raha Hu,
Agar isi Tara kam karo ge to agle sal ispar sign kardunga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)