Pathan ki chand k barey mey new theory.
Moon is better than Sun because
Moon gives light in night
when light is needed
but Sun gives light in day
when light is not needed.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 879 views
Similar Jokes
Girl Pathan Se:
Jab Aap Ke Pas Mobile Hai Aur Mere Pas Bhi Hai
To Ap Ne Letter Kion Bheja?
Pathan:
O Hum Ne Tumko Cal Kia Tha
Us Mein Larki Boli
Plz-Try-Letter
by Pak101.com (few years ago!)
An Beggar Found Rs. 100/-
.
.
.
He went to a 5 star hotel for Dinner
.
.
.
Bill Rs. 6000/-
He was unable to pay..
Manager handed him to police
.
.
He Gave Rs. 100/- to Policeman & Became free.
.
.
Its called FINANCIAL MANAGEMENT Without MBA.
by Pak101.com (few years ago!)
3 Bache apas mai baat ker rhe the..
Ek ne kha mai kale rang ki Car lo ga kyo k mere abu k baal kale hai.
Dosre ne kha mai bhore rang ki car lo ga kyo k mere abu k baal bhore hai.
or jub tesre ki bari ai to wo jhut se bola..
Mai baghair chut ki Car lo ga kyo k mere abu gange hai..::)))
by Muhammad Farrukh Nawaz (few years ago!)
Naukraani:-malkin aap mujh per bekaar hi shak kar
rahi hai,main aapko kaise samjhaau mujhe to shabd
nahin mil rahe hai.
Malkin:- tujhe shabd nahin mil rahe hain,aur mujhe
1 thaali,5 katori aur 2 drzan chammach nahin mil
rahi hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Mirasi rozay nhi rakhta tha.Us k peer ny kaha tum roza rakho main wada karta hoon roz tumhari ek Duaa qabul hogi.Us ny roza rakha.Sara din bari mushkil sy guzara.Sham ko roza khol kay peer k paas chala gya.
Peer ny kaha mango kya mangtay ho?
Woh hath baandh kr bola peer saaein Sawery EID krwa dyo.!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy: Tu Dharti Pe Chahe Jahan Bhi Rahe Gi,
Tujhe Teri Khushbu Se Pehchan Loonga...
Girl: Mujhe Pehle Se Pata Tha, Tum Kuttay Ho.
by Pak101.com (few years ago!)
A doctor is talking to a car mechanic, "Your fee is
several times more per hour then we get paid for
medical care."
"Yeah, but you see, doc, you have always the same
model, it hasn't changed since Adam; but we have
to keep up to date with new models coming every
month."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boyfriend Ne Girlfriend Ke Purse Mein Se Mobile Phone Nikala Aur Socha Ki Chalo Check Karta Hun Ki Isne Mera Number Kis Naam Se Save Kiya Hai
Aur Jab Usne Apna Number Dial Kiya To Jo Naam Screen Pe Aya Usko Dekh Ke To Bechare Ke Hosh Hi Udd Gaye,
Likha Tha, Recharge Wale Bhaiya.
by Pak101.com (few years ago!)
Unke gum me, Unke gam me hum ro
ro ke tub bhar diye,
Bewafa aaye, aur nahake chal diye...!!!
by khalid hussain (few years ago!)
Biwi par Nibandh: biwi 1 faltu musibat hai.ye ghar ki rasoi me payi jaati hai.iska paustik ahaar pati ka bheja khana hai.Ye pani kam khoon zyada piti hai...
by Pak101.com (few years ago!)