Sardar And His Wife
Sardar & his wife going 2 city in auto.... Driver adjusted mirror..
Sardarji shouted u r seeing my wife... Go & sit back i will drive the auto...
by Pak101.com (few years ago!) / 1076 views
Similar Jokes
A Wife hit her Husband with a Frying Pan
"tuunnn.."
HUSBND:What was that for? WIFE:I found a paper
in ur pocket with the name JENNY on it.
HUSBAND: I took part in a RACE last week & JENNY
was the name of my HORSE.
WIFE: Sorry!
Next day wife hit him with the frying pan AGAIN!
"tuunnn.."
HUSBND: y did u do that for?
WIFE: Ur Horse is on the phone
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Agar main mar jaun to tum kya karoge?
Husband: Shayad main mar jaunga.
Wife: Kyon?
Husband: Kabhi kabhi zyada kushi janleva hoti hai….
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Doctor sahib mairy boyfriend ko andar bhula lejeye
.
Doctor: Trust me mai shareef admi ho….
.
Girl: Nahi Doctor Sahib, apki nurse bahir akeli hai, owr maira boyfriend shareef nahi hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa 2 Police: Kal rath chor mere ghar se TV ke
alava sab samaan le gaye
Police:TV kyon nahi legaya?
Santa:TV to me dekh raha tha is liye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu Ki Girl-Friend Ne Usko Dikhane Ke Liye Date Pe Short Kapde Pahne Aur Puchha.
Ladki: “Main Young Lag Rahi Hun Na?”
Pappu Muskurate Hue: “Arey Pagli Ye Bhi Utar De, Bilkul New Born Baby Lagegi“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Banta hosptl me ek doctor Se lar rahe the.
doctor:Kya hua?
Santa Banta:Doctr ne operation me orignal Chize
nikal kar china ka dal diya.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl to Dr,”Maine galti se
apni Bhabhi ki Unwanted-72 i-Pills kha li, kya kru?”
Dr,”mazay se ghoomo,
Dosto ko khush kro, 72 ghanto k liye Prepaid ho gayi ho !!”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A sardarji goes to a chinese restaurant
and puts his finger
on the last of menu: Bring this.
Waiter: Oh! you can’t get it
because he is the owner of restaurant.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Offoh
DOSTI ka sara kaam
mujhay hi
karna parta
hai
Miss b main karun
Care b karun
Wish b karun
Good morning b
Good night b
Hello b
Hi b
Call b
SmS b
Chalo ab 1 kaam aap b kar do,
Ek sweet c smile De do..
,//, (@ .. @) (<….>)
Oye,hoye,
loot liya zalim.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa g ka ghora race main sbse peechay tha,
kisi ne poocha:
Santa apka ghora konsa hai?
Santa:O dekh jinnay sareyan nu
agay laya hoya ae.
by Pak101.com (few years ago!)