Mai Memon Hun
1 Pehalwan Ne Ek Mehfil Me
Sirf 1 Limu Se Pura 1 Glas Bhar K
Juice Nikal Kr Sb Ko Heran Krdia & Challang Kia
K Asa Koi Or Kr K Dikhae.
Sb Ne Haar Mn Li
Phr Ek Kamzor Se Admi Ne Nichory Hue Limu Se
1 Glass Juice Nikal Kr Pehalwan Ko B Herat Me Dal Dia
Pehlwn: Ap B Kia Pehalwan Ho?
Admi: Mai Memon Hun
by Pak101.com (few years ago!) / 1071 views
Similar Jokes
Ek khoobsoorat si larki bus stop per khari bus ka intezaar ker rahee thee. Paas kharey ek nojawan ney usey dekh ker fiqra kasa, “chand to raat mein nikalta hey, dopeher mein kis tarah?”
Larki ney foran jawab diya, “Ullu to raat mein bolta hey, din mein kaisey?”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A blonde and her husband are sleeping when the neighbor’s dog starts barks and wakes them up. The blonde sighs, shakes her fist and says 'Wait until you see what I'm going to do to those neighbors!' She runs out of the house and five minutes later she comes back with a smile on her face. The husband asks 'So, what did you do?' The blonde says 'Well, I took the dog from their yard and I put it in our yard to see how they like it having the neighbor’s dog barking all night.'
by Kamran (few years ago!)
When design engineers get together they often
talk about football.
When Middle management meet, they talk about
tennis.
When top management meet they talk golf.
Conclusion: The higher you climb in the corporate
ladder the smaller your balls become.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Professor:
Tum 20 saal ki larki
Su shaadi kroge ya
Apne sy 20 saal bari say … ?
Student:
Sir ! Depend karta hy k
Kon khoobsurat hay !
Aap ki beti ya aap ki biwi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bill Gates: Hamare country mein log aaj-kal email se shaadi karte hain.
Funniest Laloo Yadav: Bill Sahib Ji, hamare Bihar mein to sirf female se hi shaadi karte hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik sardar ko kisi ne khali message kia to sardar ne us number pe cal kar k kaha bhai ap ko maloom hai k ap k mobile ki sihai khatam ho gai hai
by Sabir shah (few years ago!)
Good news for BOYS”
Ab kio Larki apko bhai
boly
To tension Nahi Lena
QK
Main nay soch soch k
Iska B torr Nikal lia
Hai,
B.H.A.I means.
B=Best.
H=Husband
A=Among.
I=Ideals.
Larko Sir utha k Geo
jab tak D-G Ha.
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Pathan Bhri Bus Mein 1 Larki Se Touch ho raha tha.
Larki:
“Excuse Me! Aap Acha Nahi Kar Rahey.”
Pathan:
“Itney Rush Mein Is Se Acha Nahi Ho Sakta.”;-
by Pak101.com (few years ago!)
1 Old Lady ne ATM ke pas SAnta se: Beta mera
Balnce check kArdo..
SAnta ne usko Dhakka de diya,
Lady gir gAyi..
SAnta- tumhAra Balance kharab hAI amma..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek lardke ne uske pappa se pucha: Pappa aap kahan paida hua the?Pappa: Main Banglore main paida hua tha.
Phir lardke ne pacha pappa se: Mummy kahan paida hui theen?
Pappa ne jawab diya: Woh Hyderabad mein hui theen.
Phir se lardke ne pucha: Main kahan paida hua tha???
Pappa: Tum baita Delhi main paida hua the.
Phir bache ne pocha (masoomiyat se): Phir hum mile kaise???
by hearthackervsgirls (few years ago!)