Me india main peda hua
Santa : Yaar Achha Hua
Me India Me Paida Hua
America Me Nahi
Banta : Q America Me
Hota To Kya Hota ?
Santa : Tu B Na
Muje English Kaha Aati Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1119 views
Similar Jokes
Santa Ek Din Mandir Gaya Aur Vaha Pandit Ji Ko Dekh Kar Uske Mann Mein Ek Sawal Aya Aur Usne Pandit Ji Se Puchha.
Santa: “Maharaj, Ye Aapke Sir Par Choti Kyun Hai?”
Pandit: “Beta, Isse Mere Dimaag Mein Vichaar Aate Hai.”
Santa: “Hadd Ho Gayi, Idhar Toh Pura “Tata Sky” Laga Hai, Fir Bhi Kuch Nahi Aata.“
by Pak101.com (few years ago!)
Bivi ne pati ke gale main bahein dalker kaha- Kaisi lag rahi hun main?
pati- bulkul vaisi jaise bhagwan shanker ke gale me nagin latkati ho...
by Pak101.com (few years ago!)
Beggar: 20 rupaiya dedo sahab. girlfriend ko phone
karna hai.
Sahab ki girlfriend: dekho,
bhikari bhi apni girlfriend ko kitna pyar karta hai.
Beggar: nahi memsaab, use pyar karne ke baad hee
main bhikari ban gaya hoon.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Thief1: Lets Count d Money We hav
Looted Today!
Thief2: I m So Tired,
We'll See it in d Newspaper Tomorrow.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband wife dinner ke liye gaye, hotel mai 1 larki ne husband ko hello kaha.
Wife(ghusse se): Kon thi yeh?
Husband: Tum please mera dimagh kharab na karo, abhi us ko bhi batana hai
ke tum kon ho
by Aaliya Umer (few years ago!)
Sheikh Sahib on his death bed.
My wife where r u?
Yes,I m here!
My sons, My daughters, r u all here?
Yes,papa
Tay fer naal de kamray da pakha q chal rya aay?:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Lucky: Yaar mujhey kuch nahi aata tha main paper khali chor aya hon.
Banta: Main bhi!
Santa: Shit yaar, teacher samjhe gi hum ne cheating ki hay. :p :D
by Asim Raza (few years ago!)
BV se larayi khatam hoi?
1 dost: BV se larayi khatam hoi?
2nd dost: gutne taik k mere pass ai thi
1st: ussney gutne taik kay kia kaha?
2nd: yehi key bed k nichey se nikal aao khuch nahi kahongi
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl to Shopkeeper: Koi esa “Valentine Card” hai, jis par lekha hon “mai sirf owr sirf tum se pyar karti hon” ? .
Shopkeeper: Haan hai .
Girl: Acha 7 cards dena
by hearthackervsgirls (few years ago!)
BOY: Janeman
"TUTE DIL" se pyar karogi,
ya"DIL TUTNE"
tak pyar karogi?
GIRL:KamineYE bata
"TUTI CHAPPAL"
se pitega
ya "CHAPPAL TUTNE TAK"
pitega..Boy shoked...girl rocckxx
by Pak101.com (few years ago!)