Teacher. give mevthree reason
TEACHER :Give me three reasons why the world is
round
Pupil : Well my dad says so, my mum says so and
you say so !
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 892 views
Similar Jokes
Pathan: shadi k dusray din BV se ler pra
Pathan's dad:kia hua?
Pathan: isne mri chaaye me Tawez milaya hyBv rotay hue: wo "Tawez" nai....."Tea Bag" hy.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
3 Sardar Apis me Bat kr rahe the
1st:
Meri BV Pregnent Thi Usne Jurwa Film Dekhi
AuR
Jurwa Bache Paida kiye
2nd:
Meri BV B Pregnent thi
Usne 3 Devian Film Dekhi
AuR
3 Larkion ko Paida kya
3rd
Bhagne Laga
To Dosto ne Pocha kya hua
Wo Bola:
Meri BV B Prgnent hai
AuR
Wo kameeni
Ali Baba 40 Chor Dekh Rahi hy.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 Sardar Rastey Per
1st Sardar Bike Per,
2nd Sardar Prado Mein,
1st Sardar To 2nd: O Ji Kabhi Bike Dekhi Hai?
Again : O Ji Kabhi Bike Dekhi Hai?
Prado Wala Nai Phir Jawab Nahi Diya,
1st Sardar Ka Accident Ho Geya,
2nd Sardar: Tum Kyun Puch Rahey They Ke Bike
Dekhi Hai?
1st Sardar : O Ji Iska Break Kahan Hota Hai :D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
EK KHUBSURAT LADKI SANTA SE MARKET ME TAKRA GAYI
TO BOLI:Oh, I am sorry'..!
SANTA:HI, I am santa singh...
nice to meet
u MISS SORRY..!
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU Papa muje Nokrani se pyar he Mai usse shadi kruga Baap Nokarani ko rani banane ka na socho GOLU Kyu Baap Yhi galti mei ne b ke thi beta
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: mai Tmhare liye Aag pe chal skti hn,
Naddi me kood sakti hn.
Boy: so sweet
kya
Tum mujhe Abhi Milne
Aa skti Ho,?
Girl: pagal ho kya.!
itni dhoop mei.
by Pak101.com (few years ago!)
Sometimes wen i cry no 1 c my tears, wen i m woried no 1 c my pain, wen i m happy no 1 c my smile lekin… sala. 1 ladki k saath ghoomay to sab dekh lete hai..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dost:kia BV Se Larai Khtm Hui
2nd dost:Han Ghutne Taik K Mere Pas i Thi
1st:Usny Ghutne Taik K Kya Kaha?
2nd:Yehi K BED K Niche Se Nikal Ao Kuch Nai Kahun gi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Shohar martay waqt apni Biwi se: Mere marne k baad tum Shafiq se shaadi karna.
Biwi heraani se: Who kion?
Shohar: Meri us k saath jhagra hua tha aur main us se badla lena chahta hun.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ki wife inspecter se!
Mera husband ek hafte pehle aaloo lene gaya tha abhi tak wapis nahi aaye:-(
Inspector banta bola:- to behan kuch or paka lo
by Pak101.com (few years ago!)