Bahaduri wala kam
Admi: Tum Bahaduri Wala Konsa Kaam Kar Sakte
Ho?
Pathan: Mein Saanp Ke Saath Khel Sakta Hoon...
Admi: Woh Kaise??
Pathan: Hamare Mobile Mein Snake Wala Game Jo
Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 888 views
Similar Jokes
Miss: Ager Lion ki jaga kutta jungle ka badshah hota,
To jungle ka kya haal hota ?
Student: Wohi Jo Aaj Pakistan Ka Hai .
by Pak101.com (few years ago!)
Bhigoge agar barish mein to jhukam or khansi hi hogi
Jara gor farmayega
Bhigoge agar barish mein to jhukam or khansi hi hogi
ACP says: 2-2 murder kiye hain tumhe to fansi hi hogi
by Pak101.com (few years ago!)
Aao Hum Mil Kr Dua
kreain Ay ALLAH
Mufti Muneeb-Ur-Rehman Ki Begum k kapre Sehi Waqt pr tyaar ho jayen
pichley saal ki tarha 10:30 ELAN na ho k Kal Eid Hai………
by Mazhar Khan (few years ago!)
Mom: Kahan Gaye the Tum ??
Child: .........
Mom: Bolo Kahan gaye the?? =/
Child: .........
Mom: Bologe ya Main Bataun ?? =@
Child: .........
Mom SLAPS !!! =(
Child *Crying*
Mom: Chalo Batao Ab ??!!
Child: Oh mummy main........... .
Mom: Chuppp.. Mere Aagey
Zubaan matt Chalao..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa 60th Birthday
Banta-Ye Cake Pe bulb Q lagaya he?
Santa-60 Candls lagane Me Mushkil ho Rhi thi
Isliye 60Watt k bulb laga diye
by Pak101.com (few years ago!)
A Sardar Doctor and Pundit loved same girl.
Pundit started giving an apple to the girl everyday.
Sardar Doctor asked: WHY ??
Pundit: An apple a day keeps the doctor away!
Make Your Friends Smile
Forward this joke to Friends
by zohaib (few years ago!)
Girl:aaj ghar me koi nai hai aa jao.
Larka:to mere ghar aa ja yahan sub log hain tera maan lage ga.
Moral:har larka kamina nai hota.
by Sabir shah (few years ago!)
Hey U Know
Which is the best day to propose a girl.. April 1
U Know Why??
If she accept its your luck
otherwise just tell April Foooooll.
by @irha@ (few years ago!)
Nurse : Mubarak ho aap ke ghar ladka paida hua hai.
Santa : Wah g wah kya technology hai, Biwi meri hospital hai,
aur bacha mere ghar paida hua hai!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Father:beta es bar exam me 90% marks lena.
Beta:90% nai 100% lon ga.
Father:mazak na karo
beta:pehly kis ne shoro kia hai
by Sabir shah (few years ago!)