English main jhopdi ko kya kehte hain.

Santa-English me jhopdi ko kya kehte h?
Banta- Hut
Santa- English aati nahi to daant te Q ho

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 976 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Milk badam

Airhostess: Sir ap kia lain gy?
pathan: Milk badam, kheer,pakora, tandori chicken wid naan & niswar

Airhostess: Sir tusi jahaaz ty aaye ho apny peo dy viaah ty nhe

by Mohammad Ali (few years ago!)
Classic insult

High Class Insult
.
.
Girl to Boy: Apne Baal to dekho jaise Ghass Ugi
Ho.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Boy 2 girl: Isliye itni der se soch raha hu ke mere
saamne Bhais kyun khadi h.

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Gabbar: Gande.

Gabbar: Gande..!...
Samba: Tu ganda..!!...
Gabbar: Gande..!...
Samba: Tu ganda..!!......

Gabbar: Abbe namak haram GUN DE GUN!!

by Pak101.com (few years ago!)
interest b Qaim rahy

Madam:?Lecture kesa hona chahye???Student:?"AP K DRESS JESA"??Madam:What???Student:?I mean k zaruri chezein cover hojaen or sb ka interest b Qaim rahy.

by Muneeb Alam (few years ago!)
Bijli Kahan Se Atti Hei

Teacher: Bijli kahan se atti hei???
Student: Mere mamu k ghar se!!!!

Teacher: Wo kase?!!!!!!
Stdnt: Jab bijili jati ha tu papa kehty hen

''Salon ne phir bijli band kar di........'''''

by Pak101.com (few years ago!)
1 udas pathan se pocha

1 Admi ne 1 udas pathan se pocha:
Khan sahab ap q udas hai?
Pathan: aj hum ko
N.W.F.P ka Mutlab pata chal gaya
Admi: wo kiya??
Udas Pathan
“NO WOMEN FOR PATHAN”

by Pak101.com (few years ago!)
Funny Ramesh:Hamne Mobile Marriage Bureau

Funny Ramesh:Hamne Mobile Marriage Bureau
Shuru Kiya Hai
Shadi Ke Liye 1 Dabayen,Mangni Ke Liye 2 Dabaye
Suresh:Doosri Shadi Ke Liye Kya Dabaye?
Funny Ramesh: Doosri Shadi Ke Liye Pehle Waali
Patni Ka Gala Dabye

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sir- samundar me nimbu

Sir- samundar me nimbu ka ped ho to nimbu kaise todoge?

Student- chidiya bankar

Sir- aadmi ko chidiya kya teri ma banayegi?

Student- samundar ped kya tera baap lagayega!

by Pak101.com (few years ago!)
Facebook Ka Junoon

Facebook Ka Junoon… Patni Ki Maut Par Bholu
Pappu Se Milne Gaya: Bholu: Bhai Bahut Galat Hua,
Muje Afsos Hai….
Pappu: Yeh Rona Dhona Chod….Jaldi Se Laptop Le
Aa… Bholu: Par Kyun ?? PappU: Yaar Facebook Pe
Relaionship Status Update Karna Hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Global Warming warning

Global Warming warning:" Our next generations will not be able to see polar bears and tigers..
.
.
.
.
.
.
To hum kya karein.. ??

Humne bhi to dinosaur nahi dekhe..
.
.
kabhi shikayat ki kya ?? :(( :p :D :O
rish.k

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook