Gurdware waleyaan ne eh elaan
Gurdware waleyaan ne eh elaan kita hai k
gurdware wich 5, 10, 20, 50, 100, 500 de note nahi
chadaye jange
kyonKi
GANDHI di tind te rumaal nahi hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 855 views
Similar Jokes
2 choohay darakht pe bethy thy nechy se ek haathi guzra
ek chooha hathi py ja gira...!!!
dosra chooha bola,
daba k rakh saalay ko, mein bhi aata hoon..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa To Doctor: When I Sleep
Monkeys Play Footbal In Dreams
Doctor:No Problem
Just Take This Medicine B4 Sleep
Santa: Kal Se Lunga Aaj Raat Final Hai
by Pak101.com (few years ago!)
haadi Me Dulha K Saath Barati Kyun Jate Hain ?
.
.
.
.
Kyun K Log Kehte Hain K Kisi K Sukh
Main Jao Na Jao
Par
Dukh Main Zarur Jana Chahiye … ;-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Ne Apne Dost Banta Se Puchha.
Santa: “Arey Vo Tera Chota Bhai Aajkal Kya Kar Raha Hai?”
Banta: “Kuch Din Pehle Ek Dukan Kholi Thi, Par Ab Jail Mein Hai”
Santa Hairani Se: “Wo Kyun?”
Banta: “Yaar, Dukan Hathode Se Kholi Thi“
by Pak101.com (few years ago!)
A Girl Was sitting on a park bench....
Funny Begger: Hi sweetheart..!
Girl angrily: How dare U call me sweeheart??
.
.
.
.
.
.
.
Begger: then What the HELL R U doing on my BED!!
by Pak101.com (few years ago!)
The children had all been photographed, and the teacher was trying to persuade them each to buy a copy of the group picture.
"Just think how nice it will be to look at it when you are all grown up and say, 'There's Jennifer, she's a lawyer,' or 'that's Michael. He's a doctor.'"
A small voice at the back of the room rang out, "And there's the teacher. She's dead."
by Pak101.com (few years ago!)
1 dost dusre dost ko raat 2 bje phone karta
hai
.
1st- hello, bhai jaldi aa kuch kaam he
.
2nd- kya kaam he yr mujhe nind aarhi he ,
mai nhi aa raha
.
.
.
1st- yr plz aja kuch jaruri kaam he
2nd- muje nind aa rhi he, K bye.
Gudnyt Phone off.
.
kuch der baad 2nd dost ko lagta hai. jaruri
kaam hoga, wo rat 2 bje us dost k ghar jata he 2nd- ha bol kya kaam he?
1st- bhai, wo light or t.v band karde
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ki Flight ma tabyat Kharab ho gai to Air hostess ne pucha:
"Are you suffering from Fever?"
.
.
.
Pathan: No, I'm Gul Khan from Karachi 2 Peshawar.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Larkay waly:
bus g juldi se shadi kr daen.
Larki walay:
Nai abi larki parh ri hy
Larkay walay:
To hamara larka kon sa kaka hy jo kitabein phaar dy ga:-).
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Sir aap meri salary bada diyo, meri shaadi ho gayi hai.
Boss: Factory ke bahar hone wale dur-ghatna ke liye factory jimmedar nahin hotii.
by Pak101.com (few years ago!)