Purani khawat
Purani Kahawat he ki sote samay tension ko
sath leke nahi sona chahiye Phir bhi log Pata
Nahi kyo Biwi ko sath leke sote ha..
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 846 views
Similar Jokes
1 Ladki se 1 Ladke ne dil manga to ladki ne kaha kal dungi
Next day ladki apne sath bachha lekr ayi or ladke ko de diya kyu?
Dil to bachha he ji
by Pak101.com (few years ago!)
1 Mara hua aadmi,
Ghar se gayab,
Kaise hua?
-
-
-
-
-
-
-
Janneke liye dekhiye,
-
-
-
-
-
-
-
C.I.D.
by Abdul Sami (few years ago!)
2 Lover APPLE Kha Rahe The
Ankho Me Ankhe Daal Ke!
Ladki Sharma K-Tum Itna Ghur Kyo Rahe Ho
Ladka- Thoda Thoda Kha 'BHUKI'
135 Rs. kilo hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikari:Kuch Khana Dedo
Admi:Tamatar Khao
Bhikari:Roti Dedo
Admi:Tamater Khao
Bhikari:Tamater Hi Q?
Wife:Ye Totla Hy Keh Rha Hy
Kama-Kar-Khao
by Pak101.com (few years ago!)
Summer vacation is tough.
We only have three months to forget what it took
us nine months of school to learn.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A lawyer was filling out a job application when he came to the question: "Have you ever been arrested?"
He answered no to the question.
The next question, intended for those who answered the preceding question with a yes, was "why?" Nevertheless, the lawyer answered it "Never got caught."
by Pak101.com (few years ago!)
Boys ka common sense zero hota hai
Kaise?
.
... .
.
.
Gents toilet me likh ker ayein gaye "SONI I Love
U"
Ab kya SONI wahan padne jaye gi . .?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Patient: Doctor ap ko yakeen hai k mujhay Namoonia (pneumonia) hai, kyun k pichlay dino aik doctor meri friend ka Namoonia ka ilaaj karta raha aur woh Typhoid say mar gayi.
Munna: Haan ray meray ko akha yaqeen hai, tu namoonia say hi maray ga.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa : Whats Da Nam Of Ur Car
Banta : I Dont No But It Starts Wid”T”
Santa : Kamal Hai Yar Teri Gadi Tea Se Start Hoti
Hai Apni To Petrol Se Hoti Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
pathan cycle par jaa rha tha key galti se qabristan me ghuss gya aur jub bahir nikla toh bola
uffff.... khudaya ye konsa road tha jiss mein itna jump tha
by amir kamal (few years ago!)