Maa banne wali hoon

Ek bar ek chitti ne Hathani ke kan mein kuch kaha toh hathni behos ho gayi.



Phir kisine chitti se pucha ke tune kya kaha?

Chitti Boli: Maine itna hi kaha ke “Main tumhare bacche ki maa banne wali hoon!”

by khalid hussain (few years ago!) / 1098 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

pathan in photo studio

Pathan Photo Studio main Gaya,
Us ne ek baat kahi jisay sun kar Photographer Pagal ho gaya.


Pathan: Oh yara!!! Ek Passport size photo lena par us main Shoes bhi aana chahiyen.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Pagal na banao mujhe

1st Sardar:me torch jalata hu, tu uski light pakar kar upar chand par ja.

2nd Sardar:mujhe gagal samjha hai kia tu ne kahi bech me light of kar di to

by Sabir shah (few years ago!)
Santa: WHat is another difference

Santa: WHat is another difference between a mosquito and a fly?

Banta: A fly can fly but a mosquito cannt mosquito.

by Pak101.com (few years ago!)
Bacha Apni Dadi Se

Bacha Apni Dadi Se: Kya hum humesha 5 hi rahenge na?

Aap/papa/mom/behan aur mai.

Dadi: Nahi jab tumhari shaadi hojaye gi to hum 6 ho jayenge.

Bacha: Phir Behan ki Shaadi hogi to hum phir 5 ho jayenge na.

Dadi Pyaar se: Nahi jab tumhara Beta ho jayega to hum phir 6 hojayege.

Bacha: Phir jab tum marr jao gi to hum phir 5 hojayege

Dadi:haram khor soja chup kr k..

by Pak101.com (few years ago!)
What will a mother tell her son who

What will a mother tell her son who is sleeping on a footpath and refuses to get up?
Get up else Salman will come.

by Pak101.com (few years ago!)
Raavan Hanuman se Beedi

Raavan Hanuman se Beedi Maangata hai,Hanuman Mana Kar Deta hai,Shri Ram Poochte hain,Beedi De Deta na.Hanuman Ji Bolte hain Prabhu Aap Chup raho Iske 10 sir Hai,10 Beedi Deni Padegi.

by Pak101.com (few years ago!)
AaHo

Admi:Yar ye AAHO kon Log bolty h

Sardr:Bhai ye Jo PeNdu unParh jahil Gawar LoO hoty h wo Bolty H

Admi:Acha Aap Parhy Likhy HeN

Srdar:AaHo

by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar ko Gali mai 100 rupey ka note mela

Sardar ko Gali mai 100 rupey ka note mela
Note ke oper lekha tha “EID MUBARAK”
.
Sardar ne idhar udhar dekha,
owr Note Jaib mai rakthy howe bola
“KHAIR MUBARAK”

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl boy se bolti h

Girl boy se bolti h tum kitne bhai bahen ho

Boy- hum 7 bhai bahen h

Girl - Q baap ko or kuchh kaam nahi tha kya

Boy ladki se bolta h tum kitne bhai bahen

Girl - hum 2 bhai bahen h

Boy - Q baap me dum nahi tha kya

by Pak101.com (few years ago!)
Sholay ki team

sholay.ki team ne ipl me hissa liya gabber k bowlers ne 20 over me 350 run diye &usme extras 200 run diye.

batao kyu?
q ki wicket keeper thakur tha

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook