Santa drawing money for atm

Santa was drawing money from ATM.
Banta, who was just behind him in
the line said: I’ve seen ur password. It’s ****.
Sant: U r wrong. It’s 1394.

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 947 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Police officer 2 his son!

Tumhara result acha nhi aaya,

Aaj se tumhara khelna aur T.V dekhna
band

Son!Ye 50 rupay pakro aur is baat ko yaheen dabado

by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek sawal ka jawab do.

FARAZ to RAAZ Ek sawal ka jawab do..

WO KON C UNGLI HAI JIS MAI HADDI NAHI HOTI???

RAAZ-Pata nahi??
FARAZ-DASTANYE KI.

by Pak101.com (few years ago!)
Mar kha kr

1 Bacha Ghar se Mar kha kr

Ghusy me School

ja raha tha

Raste me kisi ne Pocha

Beta

Student ho?

Parhty ho?

Bacha:Nhi knjar hn uniform me Mujra krny jata hu.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Basanti: Bhaag Dhanno bhaag

Basanti: Bhaag Dhanno bhaag, aaj teri Basanti ki izzat ka sawaal hai.

Dhanno: Tujhe apni padi hai, meri soch jiske peeche GABBAR ke 10 ghode pade hain :o

by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend ke ansu

Girlfriend ke aansu aur boyfriend ke aansu me kya
fark hai?
GF ke aansu farmaish puri karwane ke liye nikalte
hain,
Jabki boyfriend ke aansu unhe pura karte karte
nikalte hain!!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Patnee Ka Cheharaa

Pati se patnee kaar chalaanaa seekh rahee thee

apane pati se bolee - ye saamane kaa sheeshaa sahee nahee lagaa huA hai

pati ne puchhaa- kyo kyaa gaDabaD hai ?

patnee ne kahaa- isame peeche A rahee kaaren hee dekh paatee hu par apanaa cheharaa nahee dekh paa rahee hu

by Pak101.com (few years ago!)
Mera abbu tume both psandKrte hy

Girl:Mera abbu tume both psandKrte hy.

Phatan:Shrmate hove
“Pr hum shadi tum sehe kre ga”

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl college

Pappu 2 God: Plz give me 1 bag full of money, a job
and 1 big vehicle full of gals.
God: Bless u!
2day Pappu is a bus conductor of a Girls College.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
farq kya hai

Teacher:
Batao Daryaaft or Ejaad mein kya farq hy?

Student:
Mere baap ne meri maa ko Daryaft kya aur phr dono ne mil kr mujhy Ejad kya

by Abdul Hannan (few years ago!)
Aaj mera dost ghar AA raha hai

Boy: mom, aaj mera dost ghar AA raha hai....
ghar ke sab khilone chhupa de.

Mom: tera dost chor hai kya?
Boy: nahin, who apne khilone pahechan lega

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook