Ek Indian Ja Raha Tha
Ek Indian Ja Raha Tha
Pathan Say Takar Ho Gy.
Indian:
Men Shama Chahata Hoo
Pathan:
Shama Ko Hum Bhi Chahta Ha
Lekin Uska Baap Nahi Manta .
by Pak101.com (few years ago!) / 894 views
Similar Jokes
Beta(Kanjus Pita se): Papa Papa mujhe dur ka kam dikhai deta hai, chashma dilao na.
Pita: bata wo kya hai?
Beta: suraj
Pita: abe aur kitna dur ka dekha chahta hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Ek Uncle Chips ka pura packet kha leta hai
Khane ke baad sochata hai
Ad me to Bol rahe the ki lips bolenge lekin
Mere to Hips bol rahen hai
by Pak101.com (few years ago!)
Nirmal baba akhirkar dukhi hokar shiv ji k pas gaye bole sare bhakt piche pade h,
shiv-beta kbhi jail gye ho.
Baba-nhi.
Shiv ji-jail hokar aao. Kripa aani suru ho jyegi.
by Pak101.com (few years ago!)
Captain of Military: Naujawanon aage bado
Santa aage nahin bada
Captain: Tum aage kyun nahin bade?
Santa: Apne kaha 9 jawanon aage bado, mein 10ve number pe tha
by Pak101.com (few years ago!)
Masjid me elan howa k aik bacha humare pas hai .jin k bacha hai wo aa k le jae.
Pathan dora dora aya aur kaha jin ka bacha kaisa hai zara mujhe bi dekhao.
by Sabir shah (few years ago!)
A chicken and an egg are lying in bed. The chicken takes out a cigarette and begins to smoke. The egg, pissed off, takes one look at the chicken, rolls over and pulls the blanket over him and says, "I guess we answered that question!"
by khalid hussain (few years ago!)
PAPPU:
Papa G,
Maa K Aansuon Or Biwi K Aansoun Mai Kiya Farq Hai..?
Father:
Maa K Aansu Dil Par Asar Karte Hai
Aur
Biwi K Aansu Jaib Pe..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A child said to a pregnant lady
ye pait me kia hy ?
Lady: is me mera pyara sa or cute sa baby hy
Child: itna pyara tha to khaya Q moti...
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:tumare pen me ink nai hai kia
girl:andhe hu likh tu raha hai
pathan:chalu apna number likh k dekhao
by Sabir shah (few years ago!)
Queen Elizabeth & Pathan were havng candle light dinner.
Queen says-
Pass d wine u divine!
"Pathan thinks-"how poetic"!
Pathan says-"pass d roti u moti":D
by ubaid ur rehman (few years ago!)