Beta(Kanjus Pita se):
Beta(Kanjus Pita se): Papa Papa mujhe dur ka kam dikhai deta hai, chashma dilao na.
Pita: bata wo kya hai?
Beta: suraj
Pita: abe aur kitna dur ka dekha chahta hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 1128 views
Similar Jokes
Ek Larki Ne Aadhi Rat Ko Larke Ko Fone Kia Or
Kaha K Ghar Aa Jaso Ghar Per Koi Nahi He
Larka Chala Gaya
Ghar Per Waqai Koi Nahi The
Tala Laga Hoa Tha
Ha Ha Ha Ha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardarni: Puttar tujhe Lahore jane mein aik din laga aur wapsi mein 3 din,
Woh bhi new car se?
Sardar: Maa ye car banane wale bhi pagal hein,
Jane ke liye 5 Gear aur aney ke liye sirf aik reverse Gear.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
I offer my opponents a bargain:
if they will stop telling lies about us,
I will stop telling the truth about them.
by Abdul Sami (few years ago!)
First Day of college.
.
.
Boy sees a beautiful girl sitting right
next to
him, & he writes on paper
“i love you, do you love me ?”
.
.
She replies”No”
.
.
he didn’t give up, he rubs her answer
&
passed same paper to another girl
sitting left
to him.
And she replies”Yes”
.
.
Moral of the story is:
RECYCLE PAPER
and
save trees, save earth..:p:p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Kaun Kitna Kanjoos Hai Iss Baat Ko Lekar Santa Aur Banta Ke Beech Behes Ho Rahi Thi.
Banta: “Main Itna Kanjoos Hoon Ke Apne Honeymoon Par Akela Hi Chala Gaya Aur Apne Paise Bachaye”
Santa: “Arrey Ye Bhi Koi Kanjoosi Hui, Meri Sun, Mene Apni Biwi Ko Apne Dost Ke Sath Bejh Diya Aur Poore Paise Bachaye“
by Pak101.com (few years ago!)
Aik sardar Europe gia wahan us ko police ne roka
aur investigation start kar di..
Sardar ko english nai ati thi..
Us ne Sick Leave ki Application suna di.
Police ne use Pagal samajh k chor dia..
Wife:wah sardar jee tusi te great o
Sardar: O a te kuch vi nai hale te may Thirsty Crow
nai sunai.. =P
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy : My Girlfriend broke up with me and sent me
pics of her with her new
boyfriend .
-
-
-
Friend : Really Bad ,
What did you... do ?
-
-
Boy : I sent those pics to her Dad ... DHinka
chika...!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Summer vacation is tough.
We only have three months to forget what it took us nine months of school to learn.
by Pak101.com (few years ago!)
Kisi ka Accident dekne pr Expressions in
U.S.A :- Oh My God!
Arrbi :- O La La
Australia :- Got a Hit
Paris:- oh shit
London:- oh No,
Indian.. Ram ram.
PAk:- Oo vajeya e anni da.
Hor vekh apni maa nu mur mur kay
by Mazhar Khan (few years ago!)
kid to his mom: Maa main
kaise
paida
hua tha??
Mom: maine ek bartan me
mitti dal
k rakh di thi kuch din baad
dekha
uss
me se tu mila..
kid does same.. after a few
days uss
bartan me ek mendak milta
hai
Kid( gusse me): man toh
karta hai
tujhe goli maardu but kya
kru
aulaad
hai tu meri !!
by hearthackervsgirls (few years ago!)