Aik phtan
Aik pthan dokan dar k pas jakr pakistan ka Flag
mangta hai
phair wo shoopkeeper ko kuch kehta hai
jis ko sun kr wo pagal ho jata hai
thinkis main aur colour dekhao.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 875 views
Similar Jokes
What is breakup ???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Itz A Matter of time
when a
jaan becomes Jaanwar
and
a cutiee becomes a kutti.. :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Baap : Sharab, Cigarette, Ladkiyan
Ye Sab Tumhari Jaan k Dushman
Hain..
.
.
Beta : Jo Shakhs Apne Dushmano
Se Dur Bhaage
.
Wo Mard Nahi Hota papa...
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR: kal me bathrom vich gia te uthy sap betha C
WIFE: hy o Raba fir tusi ki kita?
SARDAR: kuj nai me sup nu kiya tusi karlo mera te vich e nikal gya aye.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan Bus Me Ja Raha Tha
Samney Bethi Ek Aurat Apny Bety Ko Bar bar ye hi Bol Rahi Thi
Beta Jaldi se Ye Biscut Kha lo Warna Me Un Uncle Ko De Dun gi
Jab us orat ne chothi bar ye hi alfaaz bole to pathan ghusse se Bola:
O baji Jaldi Fesla Karo,
biscut k chakkar me Hum 4 Stop Agey aa gaya Hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Son: ‘ Mom, when I was on bus with Daddy this morning, he told me to give up my seat to a lady.’
Mom: ‘Well, you have done the right thing.’
Son: ‘But mom, I was sitting in daddy’s lap.’
by Pak101.com (few years ago!)
Japan ke Prime Minister: Tum hum ko 3 saal ke liye Bihar de do, hum usko Japan bana denge.
Laloo: Tum humko 3 months ke liye Japan de do, hum usko Bihar bana denge.
by Pak101.com (few years ago!)
Chaadar-E-Ishq Pey Taaza Lahu Key Cheentay Hain…
Hudood-E-Ishq Sey Aaagay Nikal Gaya Hai Koi…
Tak Dhina Din
Pogo :P :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Why didn’t you marry?
Banta: I was searching for an ideal match.
Santa: So, you didn’t find an ideal girl?
Banta: I found one.
Santa: Then?
Banta: She was also searching for an ideal match.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek ladki sadak par akeli jaa rahi thi,
pichhe se ek ladka bola : Ghar tak
lift chahiye kya?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ladki : Bhag jaa harami 3 din se lift
le rahi hoon abhi tak
ghar nahi pahuchi…..
.
Jo samje wo agaye forward kary baqi beth k pogo dekhy..:P:P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy-Whats is d Differance between Personal &
Secret?
Girl-Dear,
U r My Lover.. Thats Personal
&
Ur Friend Is Also My Lover..
Thats Secret
by Tanveer Hussain (few years ago!)