1 horror movie dekhi
1 horror movie dekhi
Husband:rat ko mene ek horror movie dekhi, 1
chudeil kabhi mere aage kabhi piche aur kabhi sath
chal rahi thi,
Wife:Kaun si movie thi?
Husband:Apni shadi ki
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 843 views
Similar Jokes
Santa Ke Ghar Aag Lagne Par Uski Patni Ki Kuch Body Jal Gayi.
Santa Usko Shehar Ke Mashoor
Sergion Ke Paas Le Gaya
Santa: “Doctor Sahab, Plastic
Surgery Karvane Mein Kitna Kharcha Aayega?”
Doctor: “5 Lakh Aayega Aur Dawaaiyo Ka Alag Se”
Santa Kuch Soch Kar Bola: “Doctor Sahab, Aur Agar Plastic Hum De To?“
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Aadmi Ki Biwi Sey Sawal Kia Geya Key Aapko Konsi Book Sab Sey Ziada Pasand Hai?
Biwi: Apney Husband Ki Cheque Book….
by Pak101.com (few years ago!)
Larki: Main Kal Tum Se Milne Nahi Aa Sakti.
Larka: Chalo Mai Tumhara Gift Kisi Or Ko De Deta Hun
Larki: Mera Matlab Tha Kal Nahi Aa Sakti Abi Kahan Ho Tum?
by Pak101.com (few years ago!)
Boyfriend Ne Girlfriend Ke Purse Mein Se Mobile Phone Nikala Aur Socha Ki Chalo Check Karta Hun Ki Isne Mera Number Kis Naam Se Save Kiya Hai
Aur Jab Usne Apna Number Dial Kiya To Jo Naam Screen Pe Aya Usko Dekh Ke To Bechare Ke Hosh Hi Udd Gaye,
Likha Tha, Recharge Wale Bhaiya.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: 1 aurat ko ghurte hue ja raha tha,
Aurat: 'Dekhta kya h ? Teri maa ki umar ki hu'
Santa: To mai b apne baap k liye he dhund raha hu...
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Apne Office Se Chori Se Jaldi Ghar Gaya,
Waha Usne Apni Biwi Ko Boss Ke Sath Mast Wali Harkate Karte Dekha,
Wo Bhag Ke Office Wapis Office Pahuncha Aur Man Hi Man Mein Socha
Santa:Baap Re Baap! Aaj Boss Dekh Leta To Pakka Naukri Gayi Thi
by Pak101.com (few years ago!)
Ek aadmi doosrey aadmi sey bola:
“Bivi aur ghadi mey kya faraq hey?”Doosra Aadmi bola:
“Ek bigarti hai to bandh ho jati hai……Doosari bigarti hai to “SHUROO” ho jati hai”
by Pak101.com (few years ago!)
Husband:
Mujhe samajh nahi aati,k
tum meri Ammi jesi rotiyan Q nahi pakati?
Wife: kiyon k
tum wesa aatta nahi goundtay Jesa, Tumhary abba goundty hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Baap :tumhen school jana kaisa lagta hai?
Beta:jana bi theak aurana bi theak hai lakin beech wala time mujhe khas pasand nai.
by Sabir shah (few years ago!)
Airhostess: Sir Ap Kya Lain Gay?
Lahori Musafir (Akartay Hoye): Pepsi, Kabab,
Chicken Pakora & Tandori Chicken With
Naan Raita+Salad.
Airhostess: Sadqay Jawan, Pressure Kuker Di Toti Warga Munh Ay Tawada.
Tusi PIA Day Jahaz Tay Aaye Ho,
Apni Pehan Day Walimay Tay Nai.
Moral: Airhostess V Lahore Di C.
by Mazhar Khan (few years ago!)