Wife:-I will die.
Wife:-I will die.
Husband:- I will also die.
Wife:-why will you die?
Husband:- because I can’t bear that much happiness
by Pak101.com (few years ago!) / 919 views
Similar Jokes
# Ek Sindhi Aur Pathan ka Interview Tha:
Sindhi se:
Q: Taleem
A: B.A
Q: Pakistan kab bana?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.
Q: Pakistan ka PM kon hai?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain.
Pathan ye sub sun raha tha usne teeno ans yaad ker liye.
Pathan se:
Q: Naam?
A: B.A
Q: Kab Paida huwe?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.
Q: Baap ka Naam?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ik accident hoya, bohot bheer ikathi ho gi.
Santa Kumar nu agge ja ke dekhan da moka nahi c mil reha. Clever Santa cried: "Hai mera bapu…"
Bheer ne Santa nu agge jan dita. Agge ja ke dekhya ta…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...khota marya pya c !!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Beewi nai sarhi keliey zid ker rahee thee. Mian ney samjhaya, “Naik bakht, tumhari almari sarhion sey bhari pari hey, yoonhi khamkhwa paisey zaya kerney ka kia faida”
Biwi boli: Woh to sab ki sab mohalley walon ney dekh rakhee hein
Acha! Mian ney kaha, phir aisa kertey hein, mohalla badal letey hein
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Naukraani:-malkin aap mujh per bekaar hi shak kar
rahi hai,main aapko kaise samjhaau mujhe to shabd
nahin mil rahe hai.
Malkin:- tujhe shabd nahin mil rahe hain,aur mujhe
1 thaali,5 katori aur 2 drzan chammach nahin mil
rahi hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
GirL:
Jab tum ko fone karo tum Shave kar rahe hote ho
Tm din mei kitni Shave karte ho?
Boy
30 se 40
GirL:
Kya tum PaGaL ho?
Boy:
Nahi Main
“Naeei” hon
by Mazhar Khan (few years ago!)
Aik burhya tangay kay nichay aagayi to sipahi nay tangay walay ko pakr kar poocha. Tum nay burhya ko takkar kiun mari hai?
Tangay wala khamosh khara raha. Burhya kehnay lagi: ab kiun nahi boltay? Pehlay to bara shor macha raha rahay the keh bach mayi bach mayi ….. ab bol.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
# Lo G! Ab Peshawar K Pathano Ne Ek Aur Faisla Kya Hai.
.
.
Agar Saudi Arab Main Baarish Hogi To.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Peshawar K Saray Pathan Chhatri Le Kar Ghoomain Gay.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa ki bivi uske driver k sath bhaag gaee..
logo ne poochha 'santa ji hun ki kroge..?
Santa: karna ki hai hun gaddi aap chlaawange..
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Suno doctor ne muje 1 mahina aaram k liye Switzerland ya Paris jaane ko kaha hai. Hum kaha jayenge ?
.
.
.
Husband: Dusre Doctor k pass. ( ?•? )
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pati Apni Patni Ka Janaza Le Ja Raha Tha.
Janaze Ke Aage Ek Kutta Aur Peeche Aadmiyon Ki Lambi Line Thi.
Ek Aadmi Ne Ye Dekha Aur Jab Uski Samajh Mein Na Aaya Ki Ye Kya Chakkat Hai To Jaakar Pati Se Puchha.
Aadmi: “Bhai Sahab Ye Sab Kaise Hua?”
Pati: “Ye Jo Kutta Hai, Is Ne Kaat Liya Tha”
Aadmi Ne Kuch Socha Aur Bola: “Ye Kutta Ek Din Ke Liye Udhar Mein De Do”
Pati: “Jarur, Par Peechhe Line Mein Lag Jao“
by Pak101.com (few years ago!)