Funny msg

Achi bat to sub ko achi lagti hai
lakin jb tmhe kisi ki bur bat b buri na lage to samjho tumhe pyar nai huwa

balke
zaleel hone ki adat ho gai hai.

by Sabir shah (few years ago!) / 1151 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

santa apne father k samne cigrate pi raha tha

santa apne father k samne cigrate pi raha tha

Logon ne kaha ke aap apne father ke samne cigratte pi rahay ho?

Santa bola : Wo mera father hai, koi petrol pump thodi.

by Pak101.com (few years ago!)
Pochna To Humara Farz Hy Na!

Pathan Ne Sardar Se Haath Milate Huay Us K Haath Per Kharish Ki

Sardar Bola:
Khan Sahab Hum Aisa Nahi Hy…!

Pathan:
O’Yara!Pochna To Humara Farz Hy Na!

by Pak101.com (few years ago!)
Idiots Please Stand Up

"If there are any idiots in the room, will they please stand up" said the sarcastic lecturer.

After a long silence, one freshman rose to his feet. "Now then mister, why do you consider yourself an idiot?" enquired the lecturer with a sneer.

"Well, actually I don't," said the student, "but I hate to see you standing up there all by yourself."

by Pak101.com (few years ago!)
Lady to Doctor: Mujhe Gas ki

Lady to Doctor: Mujhe Gas ki
problem hai par achhi baat ye hai ki meri gas me
na BadBu aati hai na Awaaz.
Aap k clinic me bhi 20 dafa gas chhod chuki hu par
kisi ko pata nahi chala..
Doctor: "Ye Dawa lijiye aur 1 week baad aayiye" .
(1 week baad) .
Old Lady:"Aap ne mujhe kya dawa de di? Meri gas
me ab bhi aawaz nahi aa rahi par
bahut Zehrili Badbu aa rahi hai" .
Doctor:"Good..! Aapki Naak theek ho gayi hai Ab
hum aap k KAAN ka ilaaj karenge....

by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Andha aadmi air force mein

1 Andha aadmi air force mein bharti ke liye gaya

Major: Main tumhe kiss kam ke liye rakhu?

Aadmi: Sirf andhadhundh firing ke liye!

by Pak101.com (few years ago!)
sab say bara confusion

Bharat Ka Sabse Bada Confusion Ka Din Kaun Sa Hoga ?
Socho…………
Socho……….
Nahi Maloom…………..!!!!
Jis Din Raksa Bandhan Aur Friendship Day Ek Saath Padega !!!!

by Abdul Hannan (few years ago!)
God Created Millions

God Created Millions Of Faces With Different Looks..

But When He Reached China, He Was Exhausted.

Then He Started

Ctrl C, Ctrl V, Ctrl C, Ctrl V

by Pak101.com (few years ago!)
social work krne Pr bohat mara.

Santa: Yar muje Major Rohail ne social work krne Pr bohat mara.

Batna: Social Work?

Santa: Han, me ne qabristan k gate pr Welcome ka board lagaya tha.

by Pak101.com (few years ago!)
Police Wala Thanay main

Police Wala Thanay main ek Mulzim ko bht maar raha tha..

Aur us par bht saare ILZAAM lag raha tha..

Isi dauraan usko phone aaya ke us ke ghar me BETA paida hoa hai..

FoneSun ker us ne doosron ko batya , ye sun kar Mulzim ghussay se Cheekha..

“DAAL de .. ye CASE bhi mere uppar daal de” :P

by Mazhar Khan (few years ago!)
GOLU-Humare Ghar Bhai aane Wala Hai

GOLU-Humare Ghar Bhai aane Wala Hai

MOLU-Kese

GOLU-Jub last Time Mummy Hospital Me Admit Huyi
Thi to Behan Aayi Thi ab papa Admit Huye Hai

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook