Bus-Stop Par Akeli Khadi Chinki
Bus-Stop Par Akeli Khadi Chinki Ko Dekh, Ladka Uske Paas Gaya Aur Bola.
Ladka: “Mujhse Shaadi Karogi?”
Chinki: “Kya?”
Ladka: “Acchi Film Hai Na?”
Chinki: “Kutte Ke Bacche”
Ladka: “What…?”
Chinki: “Kitne Cute Hote Hai Na?“
by Pak101.com (few years ago!) / 837 views
Similar Jokes
Bachi ko bike pe ghumaty wqt agr helmet pehan liya jaye tu larki k bhai ki dhulayi aur rishtedaron ki nazar se bacha ja sakta hy
Zubaida Aapa k hifazati totka
by Pak101.com (few years ago!)
Malkin:Tu 3 Din Kam Pe Q Ni Ayi
Kamwali:Maine FaceBook P Status Update Kr Diya
Tha
K Mai Gao Ja Rahi Hu Sahab Ne Comment B Kiya
HAVE A SAFE TRIP
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bilawal to Dad
DAD?
ap ki harkaton ne to khandaan ki izzat par daagh laga diya.
DAD.,..
hahahaha
BETA daagh to chala jayega ye waqt phir nahi ayega..
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: which soap u use? Santa: Gopal soap,Gopal paste,Gopal brush Dr: Is gopal an international company Santa: No gopal is my room mate .
by Pak101.com (few years ago!)
Munna: Bolay to Apun ko tera
operation dobara karna paray ga.
Kyun k apun kay rubber k gloves
teray andar hi reh gaye hain.
Patient: Agar yeh baat hai to mujhay jaanay do.
Mien tumharay gloves ki payment kar doon ga.
by Pak101.com (few years ago!)
bivi: aj meri salgirah hai. mujhe ap kya tohfa dey gay.
shohar: wo samny siyah Car dekh rahi ho?
bivi: (herat aur Khushi se). Aap mujhy wo Car le ker de gay?
shohar: nahi, mein tmhein us rang ki poni le ker don ga.
by nadeem (few years ago!)
L () \/ E
Is A Pathway Of Many
Colors N Dead Ends.
But When
The Right Path Is
Chosen,
The Sights Are Amazing. . . ?
by Raju (few years ago!)
Snta Mehmaan Se- Thnda Loge Ya Garam.?
Mehmaan-Dono Le Aao..
Snta-Preeto.. Ek GLass Freezer Se, Aur Ek GLass Geezer Se Pani Le Aao..
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Yes. At last. It was so hard to wait.
Girl: Do you want me to leave?
Boy: NO! Don’t even think about it.
Girl: Do you love me?
Boy: Of course! Over and over!
by Abdul Sami (few years ago!)
Sardar School Ma Hans Raha Tha
1 Larka Bola Chup Kar Jao.
Sardar:Q, tM koN hO ?
Larka : Mai Monitor Ho.
Sardar bola:Main CPU hoon... =P ;
by hearthackervsgirls (few years ago!)