Keera uchalta hai
1 student class me bahut ochal raha tha
teacher:ap k papa ap ko amrood khilate hain?
Student:g han lakin ap ko kaise pata chala
teacher:ap k ander k keere se
by Sabir shah (few years ago!) / 974 views
Similar Jokes
santa:chal race lagate hain, jo harega wo rs.1000 dega. banta :thik hai par mujhe rasta nahi pata . santa:bas tu mere peece peeche rehna. banta :thanx bhai.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: I love U. Tm dunya ki sabse khubsurat larki ho.
Girl: Acha per tmhre pechy mjhse b zyada haseen larki khari ha.
Boy turn back bt wahan koi nai tha.
Girl: Agar tum mjhse pyar krte tou kbhi pechy nai murty. . . .
MORAL:
Aby moral woral kch nai bachi tez nikli….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa zoo ka watchman tha. Zoo officer – Tumne
sher ka pinjra
lock nahi kiya?
Santa : Ki lod hai,
ennu kanjar nu kinne chori karna..?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa-Mujhe pyar karti ho to kal white suit pahan
ke aana
Ladki black pahan ke aayi
Santa-Tu jab jhuki to maine dekh liya ki tu mujhe
andar se pyar karti hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teachar:beta is line ko 2 lafzo me bolo
“me apse pyar karti hu”
Student:”sorry mem
Teri meri,meri teri prem kahani he mushkil 2
lafzo me ye byan na ho paye…
by Pak101.com (few years ago!)
5 missed calls from your bestfrnd
means they wanna hang out with
you.. ^_^
.
.
.
.
5 missed calls from your
Girlfriend/ Boyfriend means they
miss u... ?
.
.
.
But...
.
.
.
.
.
.
.
5 missed calls from HOME means...
.
.
.
"Beta aaj to band bajne waali
hai..:p:O :D :P
by Pak101.com (few years ago!)
RAJNIKANT's POWER~ Talwar
Baazi Ke Muqabley
Me.
.
.
.
. 1 Chines Ne BAAL ke Do
Tukde
Kar Diye
.
.
.
. .
.
1 Japnies Ne Udti Hui MakhiKi
Gardan Kaat Di
.
. .
.
RAJNIKANT ne Machar
Udaya.
.
. .
.
.
Talwaar ghumayi.
.
. bt
Machar Udta Hi Raha.
.
.
.
:D
JAPNIS: Machar To Ud Rha Hai
.
.
.
RAJNIKANT muskurate Hue
Bola . . . .
.
.
.
.
Udd To Raha hai .
.
.
Bt
.
.
.
.
.
Kabi
Baap Nahi Ban Payegaaa...!!
by Pak101.com (few years ago!)
Flight ka Pilot !!
.
.
Announcement k baad MIC OFF karna bhool gaya
.
.
.
.
Pilot apne co-pilot se bola:"Main pehle coffee piyunga phir airhostess ko kiss karunga" :)
.
.
.
Ye sun k Airhostess MIC OFF karne bhaagi
.
.
.
.
Aur Phisal kar gir padi..
.
.
.
.
Paas betha buzurg ye dekh ke bola:"Beti, araam se jao..
.
.
.
.
Pehle wo coffee piyega...:p :O :D :D
by Pak101.com (few years ago!)
1 girl ask 2 pappu : woh kia hai jo cow k paas 4 or mere paas 2 hain?
pappu : legs
Girl : woh kia hai jo tumhari pant main hai aur meri pant mein nahi hai?
pappu: paisay
Girl : woh kia hai jo log din main karne k bajaye ko raat bistar pe kartay hain
pappu: neend puri karte hain
girl : woh kia hai jo larki pehli daffa karwate huye pain
ki wajah se roti hai?
pappu : kaan main ched
MORAL : aap bhi apni zehniat pappu ki tarhan saaf rakhain
by hearthackervsgirls (few years ago!)
AFRIDI's Daughter: Mummy Mummy, dekho papa six pey, six maar rahey hain.
AFRIDIs WIFE: Beta theek sey dekho, Head n Shouldr ka ishtihar hoga;->
by Pak101.com (few years ago!)