Cross Kr lo Gy
1.Chunti Hathi K OOpr Beth Kr Ja Rhi tHi
Rasty Me Kacha Pull aaGya
Usko Dekh K Chunti Boli..
.
.
.
.
.
.
.
Janu Cross Kr lo Gy Ya Utron;)
by Mazhar Khan (few years ago!) / 892 views
Similar Jokes
Sardarni: Puttar tujhe Lahore jane mein aik din laga aur wapsi mein 3 din,
Woh bhi new car se?
Sardar: Maa ye car banane wale bhi pagal hein,
Jane ke liye 5 Gear aur aney ke liye sirf aik reverse Gear.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Frog: Tumhare paas dimaag nahin hai.
Blonde: Hai.
Frog: Nahin hai.
Blonde: Hai.
Frog: Nahin hai (& jumps into a well.)
Blonde: Isme suicide karne waali kya baat thi?
by Pak101.com (few years ago!)
GF: Mera Mobile Maa K Pas Rehta Hai
BF: Agar Pakdi Gai To?
GF: Apka Number “Battery Low” Nam Se Save Hai, Jab Bhi Apka Phone Ata He Maa Kahti He Charge Kar Le Beta.
by Pak101.com (few years ago!)
Ladka Apni Pados Ki Ladki Se: “I Love You”
Ladki Muskurate Hue: “Sorry, Main Kisi Aur Se Pyar Karti Hoon”
Ladka Udas Ho Gaya Phir
Achanak Bhagne Laga Aur Bola
Ladka: “Teri Mummy Ko
Bataunga – Teri Mummy Ko Bataunga”
Ladki: “Ruk Ja Kamine I Love You 2“
by Pak101.com (few years ago!)
A woman died and went to heaven. St. Peter said to her, "Before you enter, can you tell me God's first name?" She thought for a moment and then said, "Andy." St. Peter was astonished and asked, "How did you come up with Andy?" "Well," the woman replied, " we sing it in church all the time.
Andy walks with me, Andy talks to me, Andy tells me I am his own."
by Pak101.com (few years ago!)
Nurse: Mubarak Ho Khan Sab
Aap K Ghar Larka Peda Hua Hai
Pathan : O Mera Khuda
Ye Kesa Technology Hai,
B.V Mera Hospital Main Hai
Or Bacha Ghar Peda Hua Hay
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek padosan Ne Sunita Se Kaha:- are sunita gajab Ho Gaya.dekh to Pados Ki do Auraten teri Saas ki pitaai kar Rahi Hain.
Sunita padosan Ke Sath chat per Aayi Aur chhupkar pitaai Dekhane Lagi. padosan Ne Pucha, Aap Madad Karane Nahi Jayengi ?
Sunita - Nahi nahin do Hi bahot Hain
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Ladki Bahut Pyasi thi,
Achanak usse Alladin ka chirag mila,
Usne Use Ragda or jin se kaha -
meri Pyas Bujhao
... ...Jin Bola-
.
.
Pepsi wali Ya Emran Hasmi wali ........
by Pak101.com (few years ago!)
'1 Admi Se Sharab Bananey K Auzar Baramad Huye
WAKEEL:Janab Mulzim Ko Riha Kiya....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
ik sardar apny gar k bahar exercise kar raha tha
qareeb se ghuzarty hoay admi ny kaha
"wa sardar sahib kia body hai"
Iss pr sardar bola ..........
ye to kuch b nai andar ja kar meri biwi ko dekho
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)