Khat Mile Ya Na Mile Tum Zaror Ana
Pathan: Maine Khat Likha Tha K Meri Shadi Per Ana Tum Q Nahi Aye?
Dost: Mujhe Khat Mila He Nahi
Pathan: Maine Likha Tha K
Khat Mile Ya Na Mile Tum Zaror Ana.
by Pak101.com (few years ago!) / 998 views
Similar Jokes
Ek baar ek ladka rastey mein chalte chalte ek gadhe ke samne gir gaya.
Tabhi ek ladki ne use chhedte hue kaha, Apne bade bhai ka aashirwaad le rahe ho kya?
Ladke ne palat kar jawab diya, Sahi farmaya bhabhi ji
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Me naya FM Radio laya hun ye chalata bahut achha hai
Santa: Abe ghonchu, mujhe bewakoof mat bana, ye chalega kaise iske to panv hi nahi hai
by Pak101.com (few years ago!)
Snta:tu miror k smne baith kr kyun pdhta h?
Bnta: es k 3 faydey hain
.
.
.
... .
1: Sath Mein revsion ho jta hai
2: Khud pe nazar b rehti hai
3: padne k liye company mil jati hai
by Pak101.com (few years ago!)
Aaik pathan :Main bohat jald naha laita hoon kion k main saban istimal naheen karta
Doosra pathan :Main tum se bhi pehle naha laita hoon kion kmain pani istimal naheen karta
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctor: Meray pass aap k liay aik bad news and aik bohat bad news hai.
Patient: Well, pahilay bad news batain.
Doctor: lab k test results k baad aap 24 hours aur zinda rahain gay.
Patient: 24 HOURS!!! Aur bohat bad news?
Doctor: Mai aap ko 24 hours se talaash kar raha tha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kuch is tarah Usne mujhe Bewakoof Bana Diya Faraz.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ji Haan! Bilkul Isi Tarah.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar:o bike kiun teez kar di hai?
Pathan:break fail ho gai hai is se pehay k accident ho jae jaldi ghar punch jate hain.
Sardar:shabash aur teez kar.
by Sabir shah (few years ago!)
Height of Kanjoosi
Major Rohail ka 1 rupeya 5ve manzil se gir gya
Major Rohail bhgate bhagte neche gya
Pr rupya na mila
Kyu?
Kyu k Major Rohail rupye se pehle neche pohanch
gya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Interviewer asked sardarji:
Which are the 2 latest versions of java?
Sardarji: Marjava & Mitjava
by Pak101.com (few years ago!)
Ek rich ladki ne signal pr khde bhikari se kaha
Arey maine apko kahi dekha h
Bhikari bola
Memsaab we are friends on FACEBOOK
by Pak101.com (few years ago!)