Hamara Bhi Aik Joray Bana Do
Khaan Sahib Ko Kisi Ne Btaya
K JORAY Asmanon Per Bantay Hain
KHAN SAHIB Bohat Khush Hoye
Foran Bazar Gaiye
Ik Bohat Hi Barhya Sa KAPRA Liya
Wapis Aiye
Or Asmaan Ko Dekh Ker Bolay
Hamara Bhi Aik Joray Bana Do
by Pak101.com (few years ago!) / 1023 views
Similar Jokes
Santa: I've Been Sending E-mails To William Shakespeare.
Banta: William Shakespeare
Is Dead, Stupid..
Santa: No Wonder, He Hasn't Replied As Well...
by Pak101.com (few years ago!)
Pati:-jab bhi main is talwaar ko dekhta hoon to mujhe ladai per jaane ka mann karta hai.
Patni:-to phir jaate kyon nahin?
Pati:-phir unki tooti hui taang yaad aa jaati hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikari-: Aapke PAdosi Ne Mujhe Pet Bharke KhAnA KhilaYa He.!
Aap Bhi Kuch Khilao?
Santa:Yeh Lo HAjmola.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik shakhs ka gadha chori ho gia
|
|
|
|
ap q gaor kar rahe hain lagta hai ap ne dhondh k dena hai
by Sabir shah (few years ago!)
1 Punjabi buji hue cigerrete pi rha tha
.
.
Pathan ne pocha ye Kaise pi rahe ho
Dhuwan to nikal nhi rha.
Punjabi bola: Pagal cigrate CNG pe hy.
by Pak101.com (few years ago!)
Tharki Teacher and Student
Teacher:
Behind Every Successful Man There Is A Woman
What Do We Learn From This?
Student:
We Should Stop Wasting Time In Studies
And Find A Woman
by inayat khan (few years ago!)
Pathan: Yaar abhi tumhare ammi ka Kaansi kesa hai?
.
Dost: Kaansi Band hogayi, Magar ab saans ruk ruk ke arahi hai
.
Pathan: Koi baat nahi, Khuda ne chaha tu wo bhi band ho jaye ga
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Pati-Na Kajre Ki Dhar
Na Motiyo Ke Haar
Na Koi Kiya Singar
Fir B Kitni Sundar Ho.
Patni-Kaminey Saaf Bol Na
MAKE-UP K Liye Paise Nahi Dunga
Ha ha ha
by Pak101.com (few years ago!)
Funny Girlriend to Funny Boyfriend: Mera Dulara ,Mera ladla, mera pyara, mera chona, mera sweet gulgula. Muj se shadi karoge? Bolo ji Bolo.
Funny Boyfriend: Tum mujhe Propose kar rahi ho ya Adopt ?
by Pak101.com (few years ago!)
Robber: Give me your money
Man: Sir, I'm a congressman
Robber:OK then give me MY money!!
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)