Double Roti Khane Ko Kaha Hai

1 Khan Roti Ke Uper Roti Rakh
Ke Kha Raha Tha

Biwi Ne Poocha: Khan Saheb Kia Hua?

Khan : Tabiyat Kharab Hai
Doctor Ne Double Roti Khane Ko Kaha Hai

by Pak101.com (few years ago!) / 1322 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Due To Rain , No Match

Teacher Told All Students
In Class 2 Write N Essay On A Cricket Match
All Were Busy Writing Except 1 Sardarji
He Wrote
“DUE TO RAIN,NO MATCH”

by Mohammad Ali (few years ago!)
is muhawre ko samjhao

teacher- is muhawre ko samjhao
"kiya karaye par pani firna"


student-very simple
jese hi mene toilet ka flush chalaya, mere kiye karaye par pani fir gaya

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar was busy removing

Sardar was busy removing a wheel from his auto.

A man asks sardar why are you removing a wheel from your auto.

sardar : Cant you read the board. Parking is only for 2 wheeler.

by Pak101.com (few years ago!)
Wedding Anniversary

Wife: Darling today is our Anniversary, what should we do?


Husband: Let us stand in silence for 2 minutes..!!

by Pak101.com (few years ago!)
Santa to rikshawala

santa to rikshawala : Are o bhai khali ho kya

Rikshawala: Haan bilkul khali hoon

santa: Aao Chalo Phir Tash khelte hain..

by Pak101.com (few years ago!)
Aik sardar cold drinks ki dukan

Aik sardar cold drinks ki dukan pe gaya or dukandar se bola!

Aik Pepsi Bottle Kholo Bhai!

Dukandar ne khol di!

Phir Kaha Aik 7-up Bhi Khol

Dukandar ni khol di!

Phir kaha aik sprite bottle bhi kholo!

Dukandar ne khol di

Phir kaha aik Mountain Dew Bhi Kholo

Dukandar Ghusa ho gaya aur bola: Tu Konci payega kameny?

Sardar: Bhai peeni tu koi nahi bas mujhy inn botloon ki Thuss Thuss pasand hai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy Friend On Phone

Boy Friend on phone:
Hi dear muje teri bahut yaad aa rahi hai
I seriously miss u!

GF: Abhi to baat ki humne
BF: Arey phirse tuje hi lag gaya, Sorry!!

by Pak101.com (few years ago!)
A Colgate's reporter comes on Pappu's door

A Colgate's reporter comes on Pappu's door
Reporter:"kya aapke toothpest me namak
hai.. ??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pappu:"chal bhag saali.. kal ko puchegi kya
aapke shampoo me garam masala hai.. ?? :/
.
.
Pappu Rocks Repoter shocks..

by Pak101.com (few years ago!)
Wife: "Tum GOA ja rahe ho to

Wife: "Tum GOA ja rahe ho to
mujhe apne sath kyu nahi le
jate?"
.
.
.
Husband: "Are pagli, Koi
Restaurant jata hai to Tiffin
sath le jata hai kya.?

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shadi main Khana Khany

Shadi main Khana khany k 2 usool.

Rule 1:
Pehli baar is tarha khao k dosri baar nahi milega.

Rule 2:
Doosri baar is tarha khao k pehli bar mila he nahi.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook