Aaj kal k bacche
Aajkal k bacche.
.
Maa : Beta, Kya Kr Rahe Ho ?
.
.
Beta : Padh Raha Hu..
.
.
Maa: Wah Excellent…!!!
Kya Padh Rahe Ho..
.
Beta : Aapki Hone Wali BAHU Ke
Messages.
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!) / 901 views
Similar Jokes
jisko b dekha hai roty huwe dekha hy
"Dost"
ye mohabht kisi tissue company ke saazish to nh.
by Nilesh Kumar (few years ago!)
When I die, I want my friends to keep updating my status to freak people out
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Sheikh: Pent di SiLai Kini a?
TaiLor: 300 Rupay
Sheikh: Te Nikkr di
TaiLor: Rs 100
Sheikh: Nikkr e C De, Lambai Pairan Tk Rkhi, Namaz v Parhni Hondi a.
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 bacha ghar se maar kha kar gusse mai School ja raha tha
Rastay mai kesi ne pocha: Beta parhtay ho?
.
Bacha: Nahi, Uniform pehn kar mujra karne jata hon
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
TV On karo….
Abhi abhi Government of Pakistan ne Ordinance jaari kiya hai
k
KhoobSoorat logon ko is mulk se nikal diya jaye ga
Aap to 100% save ho
.
.
.
Par mein kahan Jaaon??
by Mazhar Khan (few years ago!)
Husband: Today is sunday & I have to enjoy it. So i bought 3 movie tickets. Wife: why three? Husband: 4 u and ur parents
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sardar Ji Kahin Ja Rahe Thay.
Rastey Mein Unhoon Ney Dewar Pe Likha Dekha:
Parhney Wala Gadha Hai
Yeh Perh Ker Sardar Ji Pareshan Ho Gaye
Kyunke Unhoon Ne Yeh Parh Liya Tha
Unhoon Ne Roomal Se Yeh Tehreer Mitaee Or Likha:
Likhney Wala Gadha Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Makan Malik : Rs 700 kiraya hoga.
Kirayedar : Thik hai. Lekin aapke makan me chuhey nach rahe hai.
Malik : To saale 700 me kya Sheela nachegi?
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:Dad, wo samne walon ka larka
mujhey bohat tang krta hai
Dad:Main abhi usey police
k hawaley krwata hoon
ta k usey sakht saza miley
Girl:Oh no Dad,
Main usey is se bhi sakht or mustakil
saza dena chahti hoon
Dad:Kiya matlab
Girl:Dad aap meri us se shadi kar dein
Dad:Waah beti waah,
intqaam leney mein bilkul apni maa pe gayi ho..:-)
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Husband & wife are like liver and kidney.
Husband is liver & wife kidney. If liver fails, kidney fails.
If kidney fails, liver manages with other kidney
by Pak101.com (few years ago!)