A Diplomatic Husband

A Diplomatic Husband 2 Wife:
"Hw do U expect Me 2Remembr
Ur Birthday Wn U Nvr Look any Older"

by Pak101.com (few years ago!) / 920 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Main aapse pyar nahi kert

Thappar maar k naraz wife se husband bola:

Aadmi usay maarta hai, jisay pyaar karta hai.

Wife husband ko 2 Thappar maar k boli: Aap kya samajhte hain, k main aapse pyar nahi kerti.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ka Bacha

Pathan Ka Bacha.,, Abu Ham Ko Baja Dilao..

Pathan: Nahe Khocha Tum Sab Ko Tang Kare Ga…

Bacha: Nhi Abo Khuda Ka Kasam
Jab Sub Sojaye Ga Hum Tab Bajaye Ga.

by Pak101.com (few years ago!)
Ek sardar Cycle Ka Break

Ek sardar Cycle Ka Break

Haath Me Lekar Naach Raha Tha ,

2nd sardar,"O G, aeh Kya Ker ray ho..?"
...
sardar...

'BREAK DANCE'.

by Pak101.com (few years ago!)
roti

Ek bnda 1 wqt me 80 rotian khata tha.
Us ko circus walon ne dekha or hire kr lia.
Pehla show shuro hua, us ne 80 rotian kha li
agla show 1 hour bd shuru hwa or us ne phir 80 rotiyan kha li.
Log bht heran thy or 3rd show k liye or ziyada rush ho gia.
1 hour bd jb 3rd show shuru hona tha tou wo ghaib ho gia.
Us ko dhondte hwe jb us k ghar pohnche tou wo betha roti kha rha tha.
Jb us sy wja pochi to wo bola:
Na main show hi krda rawan roti na khawan

by haleema sadia (few years ago!)
Dad give me the car keys

Son: Dad give me the car keys please. I am old enough to drive.
Father: Yes, but the car is not old enough to be given.

by Pak101.com (few years ago!)
Apki Love Marriage hui thi na.

Beta - "Apki Love Marriage hui thi na."
Papa - "ha par tumhe kaise pata."
Beta - "Apki Shadi aur meri Date of Birth me sirf 4 mahine ka Farq hai

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar 2 doct

Sardar 2 doctr: Mujhe 1 problem hai
DR: Kya?

Sardar: Baat karte waqt aadmi dikhai nahi deta
Dr: aisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt

by Mohammad Ali (few years ago!)
What's D Difference Between Mother's & GF's Tears?

Santa-What's D Difference Between Mother's & GF's Tears?

Classic Answer By Banta-

Mother's Tears Effect Our HEART & GF's Tears Effect Our POCKET...

by Mazhar Khan (few years ago!)
Gates: By the year 2010 India

Gates: By the year 2010 India should export computer chips.

Laloo: We are already exporting Uncle Chips

by Pak101.com (few years ago!)
Frog: Tumhare paas dimaag

Frog: Tumhare paas dimaag nahin hai. Santa: Hai.

Frog: Nahin hai. Santa: Hai.

Frog: Nahin hai & jumps into the well.

Santa: Isme suicide karne waali kya baat thi.?

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook