Social Work
Pathan: Yaar Mujhe logon Ne Social
Work Kerne Per ßOht Maara..
dost: SociaL Work?
,
,
,
Pathan: Haan
Mein Ne Qaßristan k Gate Pr
WeLcome Ka Board Lga dia Tha
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!) / 839 views
Similar Jokes
Dad: ek zamana tha jab main Rs 10/-
mein kirana, sabzi, doodh, nashta le
aata tha
Beta: ab aisa possible nahi papa
kyunki sab jagah CCTV camere lage
hote hain!.
by Rizwan Ajmal (few years ago!)
Pathan : Doctor sb
Mujhe awaz sunai deti he Laikin aadmi dikhai naheen deta.
Doctor : aisa kab hota hai ?
Pathan : phone karte waqt
Doctor : lakh lant a
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek newspaper me chhapa ki…
“50% ladkiya bewkoof hoti hai”
.
.
Is baat par ladkiyo ne khub halla machaya..
.
.
Fir next day jab ye chapa k”50%
ladkiya bewkoof nahi hoti”
.
.
Tab jakar ladkiya shant hui
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
sTUPID: tujhe bus main thpar kiun para
2ND STUPID:pata nai yar, meri photo aik larki ki paon mai gir gai, main ne kaha k behan g zara sari upar kar photo leni hai"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa circket kheal kar aya.
Banta :kitne runs bane the?
Santa:century hone me sirf 99 runs baqi the aur me out ho gia.
Banta:shit yar so close
by Sabir shah (few years ago!)
Ek darzi logon ke kapray le kar farar hogia
.
Koi kehta mairi shalwar
Koi kehta mairi Qamees
.
1 Pathan bhi ro raha tha, Logon ne pocha tum kion ro rahy ho?
Pathan: Hamara Naap le gia
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Hindi Man to Sardar: Your wife demanded a car but why did you give her a diamond ring?
Desi Sardar: From where could I get her a fake car?
by Pak101.com (few years ago!)
Baap: Afsoos ke tum imtihan mai fail hogaye !!
.
Beta: Kia karta, sary sawal sood par tay, owr sood haram hai !
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik admi party mein gay aur apne family ka taruf angreze mein kuch es terah kera rahe:
I am Sardar and she is Sardarnee. He is my kid and she is my kidney.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
2009 ki kuch dardnaak STORIES
1 pyasa kawa ur rha tha, achank neche ose pani or
kuch kankr nzr aye, jese hi wo pani me kankr dalne
k lye neche utra khudkush damakha me mara gya
1 kutte ne qasai ki dukan se gosht churaya,wo pani
me apna aks dekh hi raha tha k na maloom afraad
ne firing kr k halak kr dia
kachwa or khargosh ne race shuru ki, khrgosh k
sotay hi kachwy ne uska Mobile chura lia
Alladin ne chiragh ragra to jin gun point pe us se
sb kuch le gya…
by Tanveer Hussain (few years ago!)