One Day A Boy Sat With One Girl,

One Day A Boy Sat With One Girl, Next Day With
Another Girl, Third Day With Another Girl, We Can
Learn A Moral From This, Girls Changes, Boy Will
Not.

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1020 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ek Car ki Nilami ho rahi thi

Ek Car ki Nilami ho rahi thi,
10 lac
20 lac
30 lac
Ek Aadmi ne Car ki khrab halat pe gor kiya to pas khare Aadmi se pucha :-
.
.
Is Car me esi kon si khoobi hai k iske itna daam lag rahe hai?
.
.
Aadmi :- Ab tak is Car k 10 hadse hue hai or har haadse me sirf or sirf "Biwi" ki hi Maut hui hai.
-
-
Aadmi :- 40 lakh :-) :D

by Pak101.com (few years ago!)
Driving on wrong side

Santa Driving On D Wrong
Side Of One Way Road
He Became Upset & Said :
Shit I Think I Am Late To
The Function All R Coming Back

by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Bacha Bahut Der Se Ro Raha Tha

1 Bacha Bahut Der Se Ro Raha Tha.
Maa: Mele Lal Ko Kya Chahiye

Toffee Biscuit YaChocolate
Bacha: Bas 1 Munni Chaiye

by Pak101.com (few years ago!)
Mother: Santa

Mother: Santa tum 18 Years ki larki dekhar shadi karlo,

Santa: 2 bahu lekar ghar aata hai,

Mother: Kya hua?

Santa: 18 ki mili nahi to 9 – 9 ki 2 se shadi karli!!!

by Pak101.com (few years ago!)
Dahi Ki English Batao

Teacher Santa Se Class Mein Ek Question Poochti Hai.

Teacher To Santa: “Dahi Ki English Batao?”

Santa Sochne Ke Baad: “Milk Sleeping In The Night And Subha Subha Tight“

by Pak101.com (few years ago!)
Bhai 1 rupy ka easy load kr do

Sheikh at shop: Bhai 1 rupy ka easy load kr do
Shopkeeper: Itna load karwa k call karni hai ya sms?
Sheikh: Karna te kuch ve nai bs aiven paise uraan di adat ae…

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Hospital main admit hui

GOLU-Humare Ghar Bhai aane Wala Hai
MOLU-Kese
GOLU-Jub last Time Mummy Hospital Me Admit
Huyi
Thi to Behan Aayi Thi ab papa Admit Huye Hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Beta ye kaisi machis laaye

Laloo: Beta ye kaisi machis laaye ho. Sasura ek bhi teeli nahi jal rahi.

Funny Son: Kya baat kartay ho papa sab ki sab check kar kay laya hoon.

by Pak101.com (few years ago!)
Isliye Santa Pe Jokes Bante Hai

Ek Baar Santa Aur Pappu Park Mein Bethe The, Pappu Ke Dimag Mein Na Jaane Kya Aaya Aur Vo Santa Se Bola

Pappu: “Papa, Agar Aapko Raste Mein Jaate Hue 1000 Rs Aur 500 Rs Ke Note Pade Mile To Aap Kaun Sa Note Uthaoge?”

Santa: “Abe Had Hai, 1000 Rs Wala Hi Uthaunga”

Pappu Gusse Se: “Papa Aap To Ho Hi Budhu, Isiliye Log Aap Par Joke Maarte Hain, Aap Dono Bhi To Utha

by Pak101.com (few years ago!)
ASrdar: Yar aj mujy ajeeb msg

ASrdar: Yar aj mujy ajeeb msg aya or mera mobile off ho gya..

2nd Srdar: Kya likha tha.?

Srdar: Battery low..

2nd Srdar: mUjy sEnd kr, sb kO tAng krUn gA..!!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook