“JO” DAR GAYA,“WO” MAR GAYA”
Japan mein 2 dost thy.
1 ka nam tha “jo” aur dosry ka nam tha “wo”
aik din “jo” k pass jin aa giya “jo” ny dar kar “wo”
ko awaz di
“wo” bhag kar aaya to jin ko deikh kar “wo” ka
intaqal ho giya,
.
bas usi din sy hi kehty hain…
.
;
.
;
.
;
.
;
.
.
;
.
“JO” DAR GAYA,
“WO” MAR GAYA”
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1188 views
Similar Jokes
Techar:tumhari zaat kia hai?
Student:pehlay hum butt the.
Pher jutt howe,pher rana ho gae,ab hain darzi aur aage ammi ki marzi
by Sabir shah (few years ago!)
father-beta tumne college me sabse mushkil kaam koun sa sikha?
beta-2 kaam sikhe.
1 danto se bear ki bottal kholna.
2 tez aandi me 1 tilli se cigerete jalana
by Pak101.com (few years ago!)
Man: Marry me?
Woman: Do you have a flat?
Man: No
Woman: Do you have a camry car?
Man: No
Woman: How much is your salary?
Man: No salary
but
Woman: No but. You have nothing. How can i marry you? Leave please.
Man: (talks to himself)
I have one villa, 3 property lands, 3 Ferraris, 2 Porsches
Why do I still need to buy camry?
How can I get the salary when actually Im the BOSS? :/
MORAL Women Please be patient & listen to wat guys have to say..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Interviewer: What is the Recession?
Candidate:
When 'Wine & Women' get replaced by 'Water &
Wife', that Critical Phase of Life is called
Recession
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bhakt-Baba Koi aisa job batao,jaha mujhe kam na karna pade,Log apna kam khud kare aur mujhe paise bhi de. SWAMIJI-Ja beta,SULABH SHOUCHALAY me Naukri kar le..
by Pak101.com (few years ago!)
Aik shaks ne 6 mah ke bachey ki birthday party mana lee;
Kisi ne poocha : 6 mah ke bachay ki birthday kaise?
woh skahs bola: Hamary han semester-system hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Karachi main mushtail afrad ne samundar ko aag laga di...
!
!
!
!
!
Lambi Lambi Chor k GEO
by Abdul Hannan (few years ago!)
Income Tax Officer Hans Raha Tha.
Clerk Kya Hua?
Officer Mal ika Sheravat Ki File Hai.
Clerk To?
Officer Kapde Pehenti Nahi Aur Laundry Bill 11lakh Bataya Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek admi ne zindagi se tang aa kar kaha
"Es zindagi se tu Mout achi hai"
.
Ek dam farishta aya owr bola ke "mai tumhy lainy ayah on"
.
Admi bola: Lo ab insaan mazak bhi nai kar sakta
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Customer: Hi, this is Celine. I can’t get my diskette out.
Tech support: Have you tried pushing the Button?
Customer: Yes, sure, it’s really stuck.
Tech support: That doesn’t sound good, I’ll make a note.
Customer: No, wait a minute, I hadn’t inserted it yet, It’s still on my desk. Sorry….
by Pak101.com (few years ago!)