Mujhe sardar bna do
Admi: Mujhe Sardar Banado
Doctor: Us Ke Liye Tumhara 50% Dimag Nikalna
Paadega
Admi: Nikal Do, Doc Ne Galti Se 90% Nikal Dia
Admi Hosh Ma Aa Ke Bola: Kocha Ye Tumne Kya
Kardiya?
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 904 views
Similar Jokes
Teacher: Sir, why doctors wear a mask when they do an operation?
Student: For safety. If the patient dies, others can’t find out who did the operation.
by Pak101.com (few years ago!)
Us ne kaha k mere ishaq me fanaa ho jaao
faraz
me ne kaha mere pepar hone wala hai dafa ho jao.
by Sabir shah (few years ago!)
All Scientists Fail To Answer This But Santa Rocks.
Question: “Which Liquid Thing Turns Solid On Heating?”
Ans: “Besan Ke Pakode“
by Pak101.com (few years ago!)
Kch Log Dozaak Main Aaram Se Soo Rhe The
Farishte Ne 2usre Se Puchaa Yeah Dozak
Mein Be Soye Huway Hain?
Dusre Nay Kaha
Yea Pakistan Say Aye Hen
Garmi AOr Loadsheding Kay Adi Hain.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pappu Kai Dinon Se School Nahi Jata Toh Kafi Dinon Ke Baad School Jane Per Teacher Pappu Se Puchti Hai.
Teacher: “Itne Din Se Kahaan Thhe?”
Pappu: “Bird Flu Ho Gya Thha”
Teacher: “Par Yeh To Birds Mein Hota Hai”
Pappu (Gusse Me): “Insaan Hi Kaha Rehne Diya Apne, Roj To Murga Bana Dete Ho“
by Pak101.com (few years ago!)
patient:iam feeling dizzy for one hour after waking
up
doctor:then get up one hour later than the usual
time you get up..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Science ke jadeed
Tehqeeq ke Mutabiq
NASWAAR
Se Eye Sight TAIZ Hoti Hai
?
?
?
?
SABOOT
Peshwar Mein Chand 1Din pehle Nazar a JATA HAI
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ladki ek aisi paheli hai, kabhi teri to kabhi meri saheli hai.
Kharcha karo to bole ‘Darling,how ru?’
Na karo to bole ‘Brother,who ru?’
by Pak101.com (few years ago!)
Biwi Ki Soch Mian BV Apny Kamry Mein Khamosh Bethy Thy
BV Ki Soch: Kiu Ye Mujh Se Bat Nhi Kr Rhy? Kiya Ye Dosri Shadi K Bary Mein Soch Rhy Hein? Kiya Ye Kisi Aur Ko Chahty Hein? Kiya Mein Moti Ho Gai Hn?
Shohar Ki Soch: Agar Is Se Bat Ki To Kahin Paisy Hi Na Mang Le ..
by tanveer hussain (few years ago!)
Hamare Pyare Pandit Ji library me 2-3 ghante book pad ke bole: SO BORING. Itne saare characters, par koi story nahi.
Librarian: Pandit ji, yeh to telephone directory hai !!
by Pak101.com (few years ago!)